  • 11. Data: 2006-06-23 08:14:22
    Temat: Re: Potrącenie pijanego
    Od: "buba" <b...@m...com>

    news:e7en24$6sv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > 2 lata na 5 a nie do...

    > wcale nie dlugo
    >
    > <ciach>
    >
    > zakaz prowadzenia na 2 lata to wcale nie dlugo jak przy tego typu sprawach. Moim
    zdaniem w takiej sytuacji kara jest w miare ok... przypiepszyl bym sie tylko do
    okresu proby... uwazam , ze na lat to troszke za dlugo

    dzięki

  • 12. Data: 2006-06-23 10:32:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    buba wrote:

    > nie no, krzaki tam gdzie powinny być czyli z prawej strony na trawniku.
    > Po środku pas roździelczy w postaci trawnika co jednak nie wnosi nic
    > do sprawy bo nie dobiegł tam pijany. W sumie nic więcej do opisywania
    > nie mam bo brat zauważył go jak na niego wjechał, tzn że pewnie ten
    > facio biegł, na pewno nie spacerował. No i prawie mu się udało.

    To już zupełnie źle - pijany biegł z prawej strony i trafił w lewą
    stronę samochodu, który na trzecim pasie wyprzedzał inne pojazdy, a w
    dodatku kierujący zauważył go dopiero po trafieniu?

    Sytuacja wydaje mi się mało prawdopodobna bez dodatkowych okoliczności
    obciążających kierującego samochodem.

  • 13. Data: 2006-06-23 11:09:19
    Od: "buba" <b...@m...com>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    zauważył go dopiero po trafieniu?

    > Sytuacja wydaje mi się mało prawdopodobna bez dodatkowych okoliczności

    no ale tak było. Sądzę że może do tego dojść tylko przy przekroczonej prędkości. od
    razu tak pomyslałem. tylk ojak ten biegły potrafi wykryć prędkość pojazdu ja
    ksieurwie w czsie hamowania przewód hamulcowy?

  • 14. Data: 2006-06-23 11:38:10
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu buba porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    spacerował. No i prawie mu się udało.
    samochodu, który na trzecim pasie wyprzedzał inne pojazdy, a w dodatku kierujący
    Tzn jak? Jedzie sobie samochod lewym pasem, z prawej strony nadmiega mu
    delikwent i przebiega na tyle szybko przed pedzacym samochodem ze ten
    potraca go swoja lewa strona? Ten pieszy(biegacz) wrocil sie nagle czy co?
    > tylk ojak ten biegły potrafi wykryć prędkość pojazdu ja ksieurwie w czsie hamowania
    przewód hamulcowy?
    Od tego jest bieglym;P
    --
    badzio

  • 15. Data: 2006-06-23 11:47:13
    Od: "szlovak" <a...@o...pl>

    badzio wrote:

> [...]
    przebiega na tyle szybko przed pedzacym samochodem ze ten potraca go swoja lewa
    strona? Ten pieszy(biegacz) wrocil sie nagle czy co?

    jak by się uciekało po pijaku przed samochodami to by siewiedziało jak możliwe jest
    to do zrobienia. facet przebiegał z prawej na pas roździału.

  • 16. Data: 2006-06-23 12:11:37
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu szlovak porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    strona? Ten pieszy(biegacz) wrocil sie nagle czy co?
    > jak by się uciekało po pijaku przed samochodami to by siewiedziało jak możliwe jest
    No coz - przyznam sie ze mi sie nie to nie zdarzylo wiec pewnie dlatego
    nie moge zrozumiec
    > facet przebiegał z prawej na pas roździału.
    No to wiem. Tylko nie wiem jak mozna stuknac lewym bokiem samochodu
    goscia ktory przebiega przed samochodem ale biegnie z prawej strony
    --
    badzio

  • 17. Data: 2006-06-23 12:16:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    buba wrote:
    > no ale tak było. Sądzę że może do tego dojść tylko przy przekroczonej
    > prędkości. od razu tak pomyslałem. tylk ojak ten biegły potrafi
    > wykryć prędkość pojazdu ja ksieurwie w czsie hamowania przewód hamulcowy?

    Wytrzeźwiej.

    Tego twojego bełkotu w ogóle nie chce się czytać.

  • 18. Data: 2006-06-23 18:55:20
    Od: "buba" <b...@m...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Wytrzeźwiej.
    >
    > Tego twojego bełkotu w ogóle nie chce się czytać.

    wyluzuj, piszę już dziesiąty raz jak wyglada sytuacja , a błedów innych
    niż "klawiatrurowych" nie popełniam

  • 19. Data: 2006-06-23 19:34:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    buba wrote:

    > wyluzuj, piszę już dziesiąty raz jak wyglada sytuacja , a błedów innych
    > niż "klawiatrurowych" nie popełniam

    Chełpisz się swoim flejostwem?

  • 20. Data: 2006-06-23 20:58:54
    Od: "szlovak" <a...@o...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Chełpisz się swoim flejostwem?

    masz jakiś problem, idź do psychologa, tutaj nikt ci w tej kwsetii nie
    pomoże