  • 1. Data: 2006-06-22 18:16:47
    Temat: art. 9e ustawy o SG
    Od: "thedek" <t...@m...pl>

    ktoś zna? szukam experta w tej dziedzinie ;-)

  • 2. Data: 2006-06-22 19:25:10
    Temat: Re: art. 9e ustawy o SG
    Od: "akala" <a...@o...pl>

    Użytkownik "thedek" <t...@m...pl> napisał w wiadomości
    > ktoś zna? szukam experta w tej dziedzinie ;-)
    no a o co pytasz ?

    akala

  • 3. Data: 2006-06-23 13:48:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    thedek napisał(a) :

    > ktoś zna?

    Zna

    > szukam experta w tej dziedzinie ;-)

    Expert pewnie na tym się nie zna :-D Może mogę pomóc, jeśli uda
    Ci się skonfigurować poprawnie kodowanie klienta poczty.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.

  • 4. Data: 2006-06-23 16:32:24
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    thedek napisał(a):
    > ktoś zna? szukam experta w tej dziedzinie ;-)

    Napisz, że chodzi o ustawę o Straży Granicznej.
    art. 9e -> ,,Art. 9e. 1. Przy wykonywaniu czynności
    operacyjno-rozpoznawczych, podejmowanych przez Straż Graniczną w celu
    zapobieżenia, wykrycia, ustalenia sprawców oraz uzyskania i utrwalenia
    dowodów, ściganych z oskarżenia publicznego, umyślnych przestępstw:.....

    Michał
    ===============
    m...@o...pl
    www.prawo.hg.pl
    GG 5024066

  • 5. Data: 2006-06-24 08:19:12
    Od: "thedek" <t...@m...pl>

    Witam!

    Uprawnienia do użycia środków przymusu bezpośredniego mam (nie wyobrażam
    sobie żeby ich nie mieć), a do kobiet i dzieci nie strzelam i nigdy nie
    będę! (mam nadzieję że do nikogo nie będę musiał ;-) ).

    Skąd można pobrać PP.? Opis programu znalazłem i myślę że sobie poradzę. Nie
    mogę zalogować się na serwer (z wersją spolszczoną prog).

    cyt. "... Napisz, że chodzi o ustawę o Straży Granicznej.
    ..."

    tak chodzi mi o ten artykuł ustawy ;-)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-06-24 11:24:52
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    thedek napisał(a) :
> [...]
    > sobie żeby ich nie mieć), a do kobiet i dzieci nie strzelam i nigdy nie
    > będę! (mam nadzieję że do nikogo nie będę musiał ;-) ).

    To był cytat z pewnego filmu. Trochę irracjonalny, nieprawdaż :-)

    > Skąd można pobrać PP.?

    Prawo Przewozowe?

> [...]
    > zapobieżenia, wykrycia, ustalenia sprawców oraz uzyskania i utrwalenia
    > dowodów, ściganych z oskarżenia publicznego, umyślnych przestępstw:.....

    To nie ja napisałem. Ja myślałem o ustawie o Sądach Grodzkich :-P