  • Data: 2010-02-15 08:15:31
    Temat: Parkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich
    Od: "M" <u...@s...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    http://mf.internetdsl.pl/1.jpg

    Miałem kłopot z samochodem ( Toyota po lewej stronie), po zbyt wczesnym
    przejściu
    z benzyny na gaz silnik zaczoł się dusić i byłem zmuszony zaparkować !
    i ogrzać parownik lub non stop jechać z naciśniętym pedałem gazu
    (w mieście automatm ! bez hamulca się nie da).
    Wyszedłem po kartę do tel. żeby zadzwonić do mechanika.
    Po powrocie zastałem straźnika miejskiego
    bezskutecznie próbującego założyć blokadę na tylnym kole.
    W tym czasie jego paartner zaparkował "inteligentnie" swój samochód
    i parokrotnie mnie pouczył "500PLN i 1pkt".
    Nie uległem jego namowom.
    Z góry dziękuje z sugestie jak postępować w Sądzie grodzim i wyjaśnienie kto
    popełnił jakie wykroczenia.

    P.S
    Mozna wywieźć zle zaparkowany samochod i odblokowac miejsce parkingowe. OK.
    Mozna zrobic zdjecie i zostawic zaproszenie do wyjasnienia sprawy w SG OK
    Mozna przyplnowac samochodu i osobiscie Pouczyć :-( lub ukarać OK

    Ale zakładanie blokady tylko PRZEDŁUŻA sprawę.