  • 41. Data: 2020-07-06 21:21:57
    Temat: Re: PRZYŁAPANO na dopisywaniu X-ów na kartach do głosowania
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.07.2020 o 21:04, J.F. pisze:

    > A jesli stara ekipa wie jak wyciagnac z metra pieniadze ?

    To przy okazji działa dobrze. Nowa też będzie wiedziala jak kasę przytulić;)

    > Ja tam nie bede szukal co Lech zrobil dla Warszawy, a czego nie zrobil :-)

    To będziesz miał łatwiej;)

    > Ale mi sie przypomniala - a spalarnia osadow w Czajce to wam dziala ? :-)

    NIe wiem.

    > A jak sie zepsula, to gdzie je wywozono ? :-)

    Na mazury gdzieś chyba. Upychali gdzie się da.

    > "Jak sobie pomysle jakim jestem inzynierem ... to sie boje isc do
    > lekarza" :-)

    Jak sobie przypomnę, że kończyłem najlepszą uczelnię techniczną w kraju
    (no dobra - z agh raz lepiej raz gorzej), to boję się myśleć czego uczą
    na radomskiej albo białostockiej;)

    > Niekoniecznie, choc dobrze byloby miec orientacje w branzy.
    > I gdzie ja zdobyc - na uczelni ?

    Generalnie w firmach się uczysz.

    > A komisje ciagle te same. Prawie.

    Ale teraz w teren wystarczy dwóch wypuścić, żeby głosy zebrali.

    --
    Shrek

  • 42. Data: 2020-07-07 07:33:37
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 06-07-2020 o 18:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > No i sklamalem - byly 3 komisje, chyba tak jak poprzednio.
    >
    > Swoja droga - dawniej mowilo sie, ze na osiedlu mieszka 15 czy nawet 20
    > tys osob.
    > A teraz 6 komisji, po ok 1500 uprawnionych ... mniej ludzi w jednym
    > mieszkaniu,
    > czy mieszkania poszly pod wynajem ?

    Może trochę ludzi poskreślało się, bo byli na wakacjach. Jak napisałem,
    tam gdzie byłem (też na wakacjach), to ponad 100% frekwencji w komisji,
    a jak stałem w kolejce to lokalsów trochę było, ale nie więcej jak połowa.

    Tu spowalniało to, że
    1) dopisywali dużo osób
    2) samo wejście to też pilnowali, że każdy używa płynu, ma maseczkę,
    jeśli nie ma, to mu ją wydają itd, a to trwa dodatkowo i nie pomyśleli,
    że takie rzeczy można przygotować w trakcie, gdy ktoś tam się dopisuje.
    W budynku mogły być tylko 2 osoby głosujące, niezależnie, czy w tym
    czasie się dopisywały, czy już głosowały. A z tego co wiem, to ta
    komisja nie była najbardziej "restrykcyjna" słyszałem o takich gdzie
    wpuszczano jednego wyborcę.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 43. Data: 2020-07-07 07:45:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > 2) samo wejście to też pilnowali, że każdy używa płynu, ma maseczkę,
    > jeśli nie ma, to mu ją wydają itd,
    Wydawali maseczki?

    --
    Shrek

  • 44. Data: 2020-07-07 07:54:53
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 07-07-2020 o 07:45, Shrek pisze:

    > Wydawali maseczki?

    Tak, jak ktoś nie miał, to dostawał.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 45. Data: 2020-07-07 20:24:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak, jak ktoś nie miał, to dostawał.

    Ciekawe z jakiego funduszu to szło. Może te z antonowa co się nie nadają;)

    --
    Shrek

  • 46. Data: 2020-07-08 00:08:04
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 6 Jul 2020 12:48:41 +0200, Tomasz Kaczanowski
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >frekwencja była 100% :) bo dużo było osób "na wakacjach" więc wyszło, że
    >na 530 osób uprawnionych ponad 530 oddało głos.
    Osoby dopisane na podstawie zaświadczeń zwiększają liczbę osób
    uprawnionych.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 47. Data: 2020-07-08 15:22:39
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-07-08 o 00:08, WAM pisze:

    > Osoby dopisane na podstawie zaświadczeń zwiększają liczbę osób
    > uprawnionych.

    Przecież wykreślają ich z listy tam gdzie nie będą głosowali.

    --
    animka