  • 1. Data: 2006-09-13 16:26:00
    Temat: PCC-1
    Od: "aartur2000" <a...@p...onet.pl>

    Jak w temacie - jak to wypelnic - ktos wie i móglby mnie
    "uswiadomic"? A moze gdzies w necie jest "lopatologicznie" i na
    przykladach wyjasnione? Pomozecie? Bylbym dzwieczny. To jak
    bedzie?

  • 2. Data: 2006-09-13 16:32:31
    Temat: Re: PCC-1
    Od: "Lewis" <lewisa@[WYRŻNIJ TO]poczta.onet.pl>

    > przykladach wyjasnione? Pomozecie? Bylbym dzwieczny. To jak
    > bedzie?

    w US powinne byc wzory.

    Lewis
    red GSF 400

  • 3. Data: 2006-09-13 16:39:12
    Od: "aartur2000" <a...@p...onet.pl>

    aartur2000 napisał(a):
    > Jak w temacie - jak to wypelnic - ktos wie i móglby mnie
    > "uswiadomic"? A moze gdzies w necie jest "lopatologicznie" i na
    > przykladach wyjasnione? Pomozecie? Bylbym dzwieczny. To jak
    > bedzie?

    Pytanie dodatkowe:
    Pod groźbą KKS należy podać właściwe dane osób w fomularzach - i
    tu jest problem: gmina zmieniła administracyjnie numerację mojej
    ulicy i w związku z tym mam inny numer domu ale we wszelkich moich
    dokumentach (i w umowie kupna-sprzedaży) widnieją ciągle stare dane.
    Które wpisać dane? Ja bym wpisał stare dane i by mi się wszystko
    zgadzało z dokumentami ale nie wiem czy US nie zakwalifikuje to jako
    wykroczenie/przestępstwo z KKS?
    Jak sądzicie?