    Date: Sun, 21 Aug 2022 13:30:30 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Oszukali mnie czy nie?

    W dniu 21.08.2022 o 12:40, Shrek pisze:

    > Co ciekawe w przypadku odry jakoś nie wysyłali dopóki "pismaki goniące
    > za sensacją" nie ogłosiły.

    Bo ani przed ich ogłoszeniem, ani po nie było podstaw do ogłaszania
    "Śmierci" rzeki. Śnięte ryby lokalnie się zdarzają stosunkowo często. Na
    Odrze to lokalnie, to się kilkadziesiąt ton zrobiło, bo to duża rzeka. W
    potoku nie ma w ogóle tylu ryb.

    Wiadomość o "śmierci" rzeki zabiła lokalną turystykę. A wystarczyło
    kilka alertów o miejscu występowania śniętych ryb. Wystarczało zbadanie
    jakości wody i jak nie znaleziono niczego trującego dla ludzi, to nie
    było powodu wysyłania alertów.

    Dziennikarze kolejny raz - po prostu - nakręcili aferę i tyle. Nie
    mówię, że ryb śniętych nie było. Tylko że rozmiary były mniejsze i tyle.

    --
    Robert Tomasik