  • 21. Data: 2020-06-11 14:52:46
    Temat: Re: O co chodzi z tym mechanizmem reprywatyzacji "na kuratora 140-latka"?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.06.2020 o 12:53, ąćęłńóśźż pisze:

    > Jesteś resortowym dzieckiem???

    Nie wiem co to, ale chyba nie. Natomiast po prostu mam wyobraźnię.

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2020-06-11 20:14:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Rozumiem, że od 1989 roku Polska jest w gruzach.
    To by się nawet zgadzało z przekazem partii (i jednej i drugiej i trzeciej).

    -----

  • 23. Data: 2020-06-11 23:14:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Michal Jankowski napisał(a) :
    > Bo ja tego w ogóle nie rozumiem. Ktoś występuje przed sądem jako kurator
    > 140-letniego byłego właściciela, rzekomo żyjącego, tylko nie wiadomo
    > gdzie, tak?

    W mniej błahych sprawach 30-letni sędzia powoływał się na swoje
    doświadczenie życiowe. Widać w tej sprawie wiek 140 lat nie budził
    zastrzeżeń, być może i u starszych sędziów. Więc posiadających
    jeszcze większe życiowe doświadczenie. Wszak połowa ludzi dożywa 140
    lat i więcej.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65