  • 1. Data: 2020-06-05 19:38:17
    Temat: Wiec wyborczy a brak maseczek
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Widziałem dzisiaj znów w dzienniku...

    Adrian na wiecu, a z tyłu szpaler działaczy stających ramię w ramię.
    Więc w odległości zero od siebie. Część w ogóle bez maseczek, część
    w maseczce zsuniętej z nosa. Czy policja będzie ścigać takich nie
    przestrzegających zasad bezpieczeństwa i dystansu społecznego? Wszak
    mają film w telewizji.
    Nie licząc tłumu z przodu z podobnym podejściem do zasad.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2020-06-05 19:45:06
    Temat: Re: Wiec wyborczy a brak maseczek
    Od: z <...@...pl>

    Wczoraj tłum ;-) się szlajał bez maseczek za Czaskoskim.
    Oni wszyscy się chyba wirusa nie boją.

    Ja poczęstowałbym ich gazem żeby się rozeszli

  • 3. Data: 2020-06-05 21:27:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.06.2020 o 19:38, Zbynek Ltd. pisze:
    > Widziałem dzisiaj znów w dzienniku...
    >
    > Czy policja będzie ścigać takich nie
    > przestrzegających zasad bezpieczeństwa i dystansu społecznego? Wszak
    > mają film w telewizji.

    I znów mamy przykład wściekłego ataku mowy poprzez mowę nienawiści na
    policję! Na szczęście minister już pracuje i takich jak ty będą zakuwać
    w dyby i do lochu. A potem paralizatorem!

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-06-07 15:30:24
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
> [...]
    > mają film w telewizji.
    > Nie licząc tłumu z przodu z podobnym podejściem do zasad.

    oraz dziś tu na zdjęciu:
    https://fakty.interia.pl/raporty/raport-wybory-prezy
    denckie-2020/aktualnosci/news-wybory-2020-andrzej-du
    da-musimy-zrealizowac-budowe-kanalu-po,nId,4541060

    No chyba, że jak twierdzą jakieś szumowiny, noszenie maseczek przy
    bliskim kontakcie z obcymi ludźmi na zgromadzeniu to tylko
    zalecenie, a nie obowiązek.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 5. Data: 2020-06-08 11:58:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 05 Jun 2020 19:38:17 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Czy policja będzie ścigać takich nie
    > przestrzegających zasad bezpieczeństwa i dystansu społecznego?

    Nie będzie ścigać, bo nakaz noszenia maseczek nie obowiązuje
    żołnierzy Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej i wojsk sojuszniczych,
    funkcjonariuszy Służb Kontrwywiadu Wojskowego i Służby Wywiadu Wojskowego,
    w czasie pełnienia swoich funkcji.

    Chyba nie sadzisz, że ktoś przychodzi na wiece Maliniaka dla przyjemności.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2020-06-08 14:22:41
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Olin napisał(a) :

> [...]
    > w czasie pełnienia swoich funkcji.
    >
    > Chyba nie sadzisz, że ktoś przychodzi na wiece Maliniaka dla przyjemności.

    Ale na zdjęciu z linka w mojej kolejnej wiadomości są dzieci.
    Hmmm... w zasadzie nie ma prawa zakazującego donoszenia na koleżanki
    i kolegów z piaskownicy czy ławki szkolnej. Może są na etacie
    którejś ze służb ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 7. Data: 2020-06-08 14:34:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 08 Jun 2020 14:22:41 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Ale na zdjęciu z linka w mojej kolejnej wiadomości są dzieci.

    To są niezawodnie słynne resortowe dzieci.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl