  • 21. Data: 2008-03-12 14:41:16
    Temat: Re: Niszczenie zieleni samochodem - wezwanie do Strazy miejskiej - pomozcie
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "MH" <O...@h...org> napisal w
    wiadomosci news:fr8n3q$lg0$1@registered.motzarella.org...

    > Pojedz sobie np do Szwajcarii. Tam to szpiegow dopiero znajdziesz.

    Starczy. Nie kopie sie lezacego ;))))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 22. Data: 2008-03-12 20:26:42
    Od: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    > witam,
    > dostalem dzisiaj takie pisemko (za wycieraczka samochodu) ze z powodu
    > niszczenia zieleni i parkowania na trawniku mam sie zglosic z prawem
    > jazdy itd do strazy miejskiej pewnie po mandat.(trawnik miedzy
    > blokami)

    Idz do strazy i wyjasnij sprawe ze wjechales na chwile itp.. ja kiedys
    stanalem na trawniku ( takim ktrory byl z 10 lat temu) dostalem wezwanie, to
    wyjasnilem ze ich widuje w okolicy bloku raz na miesiac, a radia i kola gina
    kilka razy w tygodniu w tej okolicy i dlatego postawilem auto pod oknem.
    Grzecznie, spokojnie i zyczyli milego dnia...
    pozdrawiam
    Michal