  • 11. Data: 2008-03-12 06:40:26
    Temat: Re: Niszczenie zieleni samochodem - wezwanie do Strazy miejskiej - pomozcie
    Od: t...@g...com

    > Po pierwsze po wyładunku należało odjechać z tego miejsca. Nie sądzę, by SM
    > włożyła ten mandat u "uciekła". To musiało chwilę trwać. Poza tym zgodnie z

    tu racja moja wina nie odjechalem od razu

    > przepisami budynek powinien mieć dojazd dla służb ratunkowych o gabarytach
    > pozwalających na dojazd samochodu ciężarowego straży pożarnej, więc skąd
    > konieczność jazdy po trawie. Nie dało sie zmieścić w obrębie chodnika?

    trawnik praktycznie nie istnieje to zwykla wszedzierosnaca "swinska"
    obrzydliwa trawa, na ktorej co kilka krokow leza pozostalosci po
    psach. to nikomu nie przeszkadza.
    widzisz w obrebie chodnika da sie zmiescic tylko za chwile znajdzie
    sie kolejna zyczliwa sasiadka ktora przejedzie kluczami po
    samochodzie.. nikomu sie nie dopasuje

  • 12. Data: 2008-03-12 06:42:41
    Od: t...@g...com

    > Wzruszające. Sędzia pewnie popłacze ze współczucia.

    tia.. zapomnialem ze zyjemy w Polsce i takiej odpowiedzi moge sie
    spodziewac.

    > Nająć tragarzy.

    jakbym tak sobie na lewo i prawo mogl pozwolic na rozdawanie ciezko
    zarobionych pieniadzy to nie mieszkalbym w bloku tylko domu.

  • 13. Data: 2008-03-12 07:58:14
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >tia.. zapomnialem ze zyjemy w Polsce i takiej odpowiedzi moge sie
    >spodziewac.

    A stań sobie popierdułko na trawniku w Niemczech. Tam spotkasz się ze
    zrozumieniem;))) Jak ci się życie w Polsce nie podoba to wyjedź albo się
    powieś osmarkańcze.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 14. Data: 2008-03-12 08:05:24
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 11 Mar 2008 23:42:41 -0700 (PDT), t...@g...com
    napisał(a):

    > tia.. zapomnialem ze zyjemy w Polsce i takiej odpowiedzi moge sie
    > spodziewac.

    Ja się dziwię - zawsze mówiło się że Polacy nie szanują trawników.

    > jakbym tak sobie na lewo i prawo mogl pozwolic na rozdawanie ciezko
    > zarobionych pieniadzy to nie mieszkalbym w bloku tylko domu.

    Jaki procent twoich wydatków na remont będzie stanowił zakup wózka za
    140zł?

    Henry

  • 15. Data: 2008-03-12 08:07:05
    Od: t...@g...com

    > A stań sobie popierdułko na trawniku w Niemczech. Tam spotkasz się ze
    > zrozumieniem;))) Jak ci się życie w Polsce nie podoba to wyjedź albo się
    > powieś osmarkańcze.

    nie bede dyskutowal z kims kto nie umie rozmawiac bez ublizania
    drugiej osobie. Odpowiedzi z Twojej strony to odpowiedzi PRLowskiego
    zawistnego Polaczka szpiega. dziekuje i pozdrawiam.

  • 16. Data: 2008-03-12 08:22:02
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Odpowiedzi z Twojej strony to odpowiedzi PRLowskiego
    >zawistnego Polaczka szpiega. dziekuje i pozdrawiam.

    Ale to tobie żydku życie w Polsce się nie podoba ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2008-03-12 08:35:21
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 11 Mar, 20:58, t...@g...com wrote:
    >(trawnik miedzy blokami)

    no to moze na poczatek sprawdz do kogo nalezy trawnik...
    jesli prywatny, to wyslij straz do ...

    WS

  • 18. Data: 2008-03-12 09:04:00
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 11 Mar 2008 23:42:41 -0700 (PDT),
    t...@g...com <t...@g...com> screamed:

    > tia.. zapomnialem ze zyjemy w Polsce i takiej odpowiedzi moge sie
    > spodziewac.

    Idź wylewać żale na alt.pl.polactwo.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 10:03:40 user up 11644 days, 21:58, 1 user, load average: 0.99, 0.10, 0.09 ]

    Bug? That's not a bug, that's a feature.

  • 19. Data: 2008-03-12 13:27:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    t...@g...com wrote:
> [...]
    > drugiej osobie. Odpowiedzi z Twojej strony to odpowiedzi PRLowskiego
    > zawistnego Polaczka szpiega. dziekuje i pozdrawiam.

    Rozumime, że ty akceptujesz odpowiedzi zgodne z tym co chcesz usłyszeć,
    reszta jest nie do przyjęcia. Sio na pl.soc.psycholog

  • 20. Data: 2008-03-12 13:50:52
    Od: MH <O...@h...org>

    t...@g...com wrote:

    > nie bede dyskutowal z kims kto nie umie rozmawiac bez ublizania
    > drugiej osobie. Odpowiedzi z Twojej strony to odpowiedzi PRLowskiego
    > zawistnego Polaczka szpiega. dziekuje i pozdrawiam.

    Pojedz sobie np do Szwajcarii. Tam to szpiegow dopiero znajdziesz.