  • 1. Data: 2022-09-13 06:24:16
    Temat: Pas awaryjny na eskach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    "Nie ma tu mowy o zaniedbaniach, wykroczeniach lub uchybieniach. To
    formowanie kolumn. Jest klasyczną sztuką policyjną, aby na trasie
    szybkiego ruchu nie formować ich na pasie lewym czy prawym i nie
    doprowadzić do niebezpiecznej sytuacji - wyjaśnia podinspektor Marcin
    Maludy z Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim."

    Kłamie pajac, czy ja łamałem zasady sztuki jak kolumnę motocykli
    tworzyliśmy normalnie a nie na awaryjnym? Jest jakiś policjant na
    grupie, co zna klasyczną sztukę policyjną? Bo mam wątpliwości czy ta
    sztuka nie mówi przypadkiem "jak cie złapią to kłam jak kurski".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2022-09-13 06:25:22
    Temat: Re: Pas awaryjny na eskach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.09.2022 o 06:24, Shrek pisze:
> [...]
    > grupie, co zna klasyczną sztukę policyjną? Bo mam wątpliwości czy ta
    > sztuka nie mówi przypadkiem "jak cie złapią to kłam jak kurski".

    https://www.rmf24.pl/regiony/news-radiowozy-cofaly-n
    a-pasie-awaryjnym-autostrady-policja-wyjas,nId,62809
    85#crp_state=1

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2022-09-13 11:37:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.09.2022 o 06:25, Shrek pisze:

    > https://www.rmf24.pl/regiony/news-radiowozy-cofaly-n
    a-pasie-awaryjnym-autostrady-policja-wyjas,nId,62809
    85#crp_state=1

    Nie jestem biegły w prawie ruchu drogowego, ale zasugeruję, że radiowóz
    może na drodze "wykonywać inne czynności" i wówczas niektórych przepisów
    się do niego nie stosuje. Czy tu akurat ma miejsce ta sytuacja, to nie
    wiem.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2022-09-13 20:57:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    >>
    > Nie jestem biegły w prawie ruchu drogowego, ale zasugeruję, że radiowóz
    > może na drodze "wykonywać inne czynności" i wówczas niektórych przepisów

    Ale nie musisz być biegły. Niedorzecznik twierdzi, że jest to "klasyczna
    sztuka policyjna" więc jako policjant powinienieś coś słyszeć:P BTW -
    nie powinny wtedy być na bombach?

    > Czy tu akurat ma miejsce ta sytuacja, to nie
    > wiem.

    No chyba nie sugerujesz, że rzecznik kłamał? No to wiesz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2022-09-13 21:19:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.09.2022 o 20:57, Shrek pisze:

> [...]
    > nie powinny wtedy być na bombach?

    > No chyba nie sugerujesz, że rzecznik kłamał? No to wiesz:P

    Nie mamy na naszym terenie dróg szybkiego ruchu, więc trudno, byśmy
    mieli kontakt z taką klasyką. Bał bym się, że ktoś się wewali w te pojazdy.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2022-09-13 23:25:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie mamy na naszym terenie dróg szybkiego ruchu, więc trudno, byśmy
    > mieli kontakt z taką klasyką. Bał bym się, że ktoś się wewali w te pojazdy.

    No widzisz. A oni się nie bali:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!