  • 1. Data: 2022-09-12 15:28:26
    Temat: gradobicie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Rolnik z gminy Kozłów wystąpił o odszkodowanie za straty, które poniósł 9
    czerwca w wyniku gradobicia.
    Stosowna komisja ustaliła, że tego dnia żadnych ulew ani gradu nie było.

    https://wiadomosci.wp.pl/brat-wiceministra-kaczmarcz
    yka-zglosil-starty-po-gradobiciu-ktorego-wedlug-urze
    dnikow-nie-bylo-6810609161673312a

    Czy ziobrotura będzie ścigać nieszczęśnika za próbę oszustwa?

    Dla ułatwienia dodam, że rolnik nazywa się Konrad Kaczmarczyk i jest bratem
    wiceministra rolnictwa o imieniu Norbert, tego samego, co to miał wypasione
    wesele, wzbogacone o ciągnik za 1.5 miliona, który w prezencie Norbertowi
    przekazał Konrad.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2022-09-12 17:16:12
    Temat: Re: gradobicie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2022 o 15:28, Olin pisze:

    > Czy ziobrotura będzie ścigać nieszczęśnika za próbę oszustwa?
    >
    > Dla ułatwienia dodam, że rolnik nazywa się Konrad Kaczmarczyk

    Nie da rady - oszustwo to przestępstwo umyślne, wiec jak powie że mu się
    popierdoliło, bo on sam jest popierdolony (i na dowód pokaże
    legitymację) to każdy prokurator musi umorzyć. No niby czasem dla dobra
    "oskarżonego" stawia się zarzuty, ale sprawa jest zbyt medialna i żaden
    prokurator się nie odważy - jeszcze potem ludzie będą gadać, że te
    zarzuty to po znajomości dostał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2022-09-12 17:24:26
    Od: n...@o...pl

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

> [...]
    > wesele, wzbogacone o ciągnik za 1.5 miliona, który w prezencie Norbertowi

    Nowak dostał zarzuty za nie wpisany do oświdaczenia zegarek za 20k (i chyba
    wyrok).
    Szyszko nic nie dostał za nie wpisaną stodołę.

    Myślę, że zatem mamy tu do czynienia z wysoko udowodnioną niewinnością.

  • 4. Data: 2022-09-13 11:40:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.09.2022 o 15:28, Olin pisze:
    > Stosowna komisja ustaliła, że tego dnia żadnych ulew ani gradu nie było.

    I to może być kluczowe. Czy rolnik, nawet będąc bratem wiceministra,
    mógł w chwili składania wniosku przewidzieć, że stosowna komisja uzna,
    że to co padało za oknem nie było gradem w rozumieniu przepisów?

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2022-09-13 11:55:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 13 Sep 2022 11:40:13 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > I to może być kluczowe. Czy rolnik, nawet będąc bratem wiceministra,
    > mógł w chwili składania wniosku przewidzieć, że stosowna komisja uzna,
    > że to co padało za oknem nie było gradem w rozumieniu przepisów?

    Ten ciężko pracujący rolnik idzie po linii, że "u jednego rolnika
    przechodzi gradobicie, a u drugiego nie przechodzi gradobicie" tudzież, że
    "grad bije pasowo/miejscowo" oraz "im większe pole, tym większa możliwość,
    że po nim przejdzie".

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,288
    99193,brat-kaczmarczyka-zglosil-straty-w-uprawach-al
    e-wedlug-urzednikow.html

    Ach, media podają, że wiceminister został zdymisjonowany.
    Znowu dziennikarze skrzywdzili niewinnego człowieka.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2022-09-13 17:55:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-12-września-2022 o 15:28, Olin pisze:
    > Stosowna komisja ustaliła, że tego dnia żadnych ulew ani gradu nie było.

    To pewnie jacyś naukowcy to ustalili.

    Pewnie ci od walki z pandemią ;-)

    Ile Wy na świecie żyjecie? Grad nie musi padać w całym mieście a nawet
    na całej ulicy.

    Co nie zmienia faktu że socjalistyczne rozdawnictwo wg uznania "komisji"
    to BEZEDURA.

    Powinien się ubezpieczyć za pienidze które opiekuńcze państwo by mu
    zostawiło w spokoju.

  • 7. Data: 2022-09-13 17:57:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-13-września-2022 o 11:55, Olin pisze:
    > Ten ciężko pracujący rolnik idzie po linii, że "u jednego rolnika
    > przechodzi gradobicie, a u drugiego nie przechodzi gradobicie"

    Ty byłeś kiedyś na wsi podczas żniw np.?

  • 8. Data: 2022-09-13 18:00:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-13-września-2022 o 11:40, Robert Tomasik pisze:
    > mógł w chwili składania wniosku przewidzieć, że stosowna komisja uzna,
    > że to co padało za oknem nie było gradem w rozumieniu przepisów?

    Kurwa nie przy obiedzie.

    Takie teksty to obraza intelektu nawet najgłubszego celebryty.

    Wy się tym podniecacie?

    Bo że zarabiacie na tym pieniądze wo wiem.

  • 9. Data: 2022-09-14 10:57:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 13 Sep 2022 17:57:43 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Ty byłeś kiedyś na wsi podczas żniw np.?

    Tak. Co dalej?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 10. Data: 2022-09-15 18:00:48
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 12.09.2022 o 15:28, Olin pisze:

    > Czy ziobrotura będzie ścigać nieszczęśnika za próbę oszustwa?

    Chyba sprawę załatwiła wymiana wiceministra Kaczmarczyka na Kowalskiego.
    TEGO Kowalskiego. ;)

    --
    -
    Akarm