  • 1. Data: 2007-01-03 18:52:21
    Temat: Naprawa gwrancyjna jak długo?
    Od: "xyz" <j...@w...pl>

    Witam,

    Mam telefon kupiony w komisie który udzielił mi na niego 2lata gwarancji
    informację o tym mam na KP za telefon, nie dostałem warunków gwarancji.
    Oddałem go do naprawy 19.12.06, na druczku oddania do naprawy w rubryce
    przewidywany termin odbioru mam 1.01.07. Telefonu jeszcze nie mam, a pani
    wmawia mi, że mają 14dni roboczych, a ona tak wpisała taką datę. Czy mogę
    coś z tym zrobić, bo wkurza mnie to, ze dwa tygodnie nie mam fona, a jako że
    były święta to jeszcze ponad tydzień miałbym czekać bo tyle wychodzi tych
    dni roboczych? Proszę o informację co można z tym zrobić, czy ten termin
    jest w jakiś sposób wiążący?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-04 03:08:12
    Temat: Re: Naprawa gwrancyjna jak długo?
    Od: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl>

    xyz napisał(a):
> [...]
    > dni roboczych? Proszę o informację co można z tym zrobić, czy ten termin

    Z tego co pamiętam 14 dni roboczych, a jeżeli części trzeba sprowadzać
    zza granicy to 28 dni. Ale mogę sie mylić.

    --
    Krzysztof Magosa 'hexio' | hexio (at) xnet (dot) org (dot) pl
    SysAdmin of xnet.org.pl | http://hexio.xnet.org.pl/

  • 3. Data: 2007-01-04 09:55:08
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Magosa 'hexio'" <h...@x...org.pl> napisał w wiadomości
    > Z tego co pamiętam 14 dni roboczych, a jeżeli części trzeba sprowadzać
    > zza granicy to 28 dni. Ale mogę sie mylić.

    i sie mylisz
    naprawa może trwać tyle, ile zapisano w warunkach gwarancji
    jedna firma może Ci zagwarantować naprawe w 24 h a inna w 3 miesiące

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-01-06 15:48:07
    Od: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl>

    gasper napisał(a):
> [...]
    > naprawa może trwać tyle, ile zapisano w warunkach gwarancji
    > jedna firma może Ci zagwarantować naprawe w 24 h a inna w 3 miesiące

    Być może, w każdym razie nie spotkałem się z innymi warunkami, a dużo
    rzeczy kupuję.