  • 111. Data: 2019-04-22 23:11:11
    Temat: Re: Kryptowaluta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 21:45:26 +0200, dantes napisał(a):
    > Dnia Mon, 22 Apr 2019 21:29:23 +0200, J.F. napisał(a):
    > [...]
    > " - Napławdę?"

    Naplawde ... IMO :-)

    > Trzeba było nie przepłacać.

    Ja nie przeplacalem ... i teraz moge miec pretensje tylko do siebie,
    ze nie przeplacalem :-)

    No ale czemu ludzie to kupowali, zamiast żądac poprawienia tych zer ?

    Hm, a moze to byl znakomity pomysl - ograniczyc liczbe BTC, zeby w
    pewnym momencie szybko poszybowaly w gore ...

    J.

  • 112. Data: 2019-04-22 23:12:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.04.2019 o 10:44, dantes pisze:

    > 447'?
    997? :-)

  • 113. Data: 2019-04-22 23:13:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 21:39:45 +0200, dantes napisał(a):
    > Dnia Mon, 22 Apr 2019 20:40:49 +0200, J.F. napisał(a):
    > [...]
    >>
    > A które jeszcze?

    Wszystkie ?

    Jak sie bedzie mozna wlamac do zagubionych portfeli, to czemu nie do
    tych aktywnych ?

    J.

  • 114. Data: 2019-04-22 23:17:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 21:32:38 +0200, dantes napisał(a):

    > DOKI 1000?
    > Pytania się mnożą - jakby to powiedział Antoni;
    > - I skąd bierzesz papier bawełniany?

    Ze starych szmat. A papieru tak duzo nie trzeba - wystarczy zer
    dolozyc.

    Zreszta teraz nie trzeba banknotow - przestawi sie bity w komputerach.

    > Tylko "president" "zlał się w galoty"
    > jak na reklamie HEYAH...

    > No jak, kurwa, zniknęło...
    > przecież jest w ogródku!

    W ogrodku jest, a w obiegu nie ma.

    > A giełdy...
    > sprzedają tzw. "złoto papierowe".

    A banki wydaja banknoty :-)

    J.

  • 115. Data: 2019-04-22 23:20:17
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > W którymś momencie się okaże, że ludzie nie chcą ich kupić w tak
    > wysokiej cenie.

    A przeliczyłeś ile musiałby być wart jeden bitcoin żeby jeden
    satoshi był za drogi? :-)

    https://en.wikipedia.org/wiki/Bitcoin

    --
    A. Filip

  • 116. Data: 2019-04-22 23:20:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.04.2019 o 22:07, u2 pisze:

    > no naprawdę, w dodatku nie miały franków, a udzielały kredytów we
    > frankach szwajcarskich, przekręt dużo większy niż BKO, czy Amber Gie,
    > kolega po kilku latach miał więcej do spłaty niż przed zaciągnięciem
    > pożyczki, ten bank to Raiffeisen, teraz ten bank splajtował, redukują
    > zatrudnienie, łączą się z innym bankiem, Raiffeisen twierdził, że
    > kolega nie ma zdolności kredytowej w PLN, ale w CHF ma:))))))))

    To od początku było moim zdaniem oszustwo.

    > tak działa każda piramidka finansowa, obiecuje złote góry, byleby
    > frajerzy wpłacali, najlepiej oszczędności życia:)))))))

    Sumaryczna wartość wszystkich BTC zależy od sumarycznie wpłaconej
    normalnej waluty. Im więcej osób zaufa BTC, tym będzie on droższy.

  • 117. Data: 2019-04-22 23:27:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 21:10:00 +0200, z napisał(a):

    > Poczytaj jak łatwo się dodrukowuje krypto. Raz przez nowe waluty, dwa
    > przez modyfikacje trzy przez rozłamy.

    A to akurat latwo i trudno.

    > Dobrze zabezpieczony banknot jest dużo trudniej "pomnożyć"

    ale ja o mnozeniu przez rzad, to latwo.

    J.

  • 118. Data: 2019-04-22 23:38:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.04.2019 o 23:11, J.F. pisze:

    > Hm, a moze to byl znakomity pomysl - ograniczyc liczbe BTC, zeby w
    > pewnym momencie szybko poszybowaly w gore ...

    Ich ilość jest ograniczona.

  • 119. Data: 2019-04-22 23:40:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.04.2019 o 23:13, J.F. pisze:

    > Wszystkie ?
    > Jak sie bedzie mozna wlamac do zagubionych portfeli, to czemu nie do
    > tych aktywnych ?

    Bo to wymaga czasu. Sądzę, że już teraz są osoby, które kombinują przy
    tych zagubionych próbując włamać się. W końcu nikt nie będzie ich
    ścigał: "Znalezione, nie kradzione".

  • 120. Data: 2019-04-23 00:14:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 23:40:24 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Bo to wymaga czasu. Sądzę, że już teraz są osoby, które kombinują przy
    > tych zagubionych próbując włamać się. W końcu nikt nie będzie ich
    > ścigał: "Znalezione, nie kradzione".

    Czyli - czesto zmieniaj portfele ?

    J.