  • 31. Data: 2020-03-28 12:59:44
    Temat: Re: Konstytucyjność rozporządzenia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Wiedziałam ty chamie niewierzący, ze zaraz z jakimś chamstwem
    > wyskoczysz. WON!

    Katolik, muzułmanim czy wyznawca koscioła potwora spagetti - tylko kretyn
    odwraca głowe jak widzi ze komus samochód szabruja zamiast dzwonic na
    policje.
    Pomijam fakt ze pewnie gówno widziałas tak samo jak inne debilstwa ktore
    cie przesladuja jak podsłuchiwanie twojej komórki przez telemarketerów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 32. Data: 2020-03-28 16:37:01
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-28 o 12:59, Budzik pisze:
> [...]
    > cie przesladuja jak podsłuchiwanie twojej komórki przez telemarketerów...

    Ty o swój telefonik i swoje życie to byś się bał, a szczekasz do
    kobiety, że nie była
    odważna na pustkowiu. Spadaj. Nie chcę widzieć twoich szczekań.

    --
    animka

  • 33. Data: 2020-03-28 16:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Ty o swój telefonik i swoje życie to byś się bał, a szczekasz do
    > kobiety, że nie była
    > odważna na pustkowiu. Spadaj. Nie chcę widzieć twoich szczekań.

    Nie potrzeba wielkiej odwagi zeby zadzwonic na policje.
    Jak rozumiem oddaliałas sie w spokoju, wiec mogłas zadzwonic po minucie
    jak byłas odpowiednio daleko.
    I nie projektuj swojego tchorzostwa w około.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę