  • 1. Data: 2022-01-05 15:46:19
    Temat: Re: Analiza "prawna" z Onet - Prezydent sprawił że LexTVN będzie zbędne [Niemieckie media w Polsce donoszą]
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Kviat napisał(a):

    > Ja tego nie obserwuję (może dlatego, że nie oglądam zagranicznych
    > prawicowych mediów...).

    https://img19.demotywatoryfb.pl//uploads/202112/gall
    ery_1640898050_18080.jpg

    Dumaj dalej.

  • 2. Data: 2022-01-05 19:37:55
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 05.01.2022 o 15:46, alojzy nieborak pisze:

    > https://img19.demotywatoryfb.pl//uploads/202112/gall
    ery_1640898050_18080.jpg

    > Dumaj dalej.

    Cierpisz na jakieś zaburzenie osobowości?

    <cytat>
    "> Ten właściciel Polak zacznie się z tobą dzielić zyskiem, bo ty też
    > jesteś Polakiem?

    Sprzeda mi zwyczajnie za niższą cenę."
    <koniec cytatu>

    Najpierw próbujesz mnie przekonać, że Polak w Polsce sprzeda ci taniej,
    niż zagraniczniak w Polsce.
    Teraz wrzucasz jakiegoś mema, w którym twierdzą, że zakupy w Niemczech
    są tańsze, niż zakupy w Polsce.

    O co ci tak właściwie chodzi? Nie możesz się zdecydować, czy może
    zwyczajnie doznałeś dysonansu poznawczego i ci się pomieszało w głowie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr