  • 1. Data: 2022-01-05 14:33:01
    Temat: Czy moge sobie zatrzymac pociag?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No bo tak, np. zupa za słona.
    Skoro górnicy mogą?

  • 2. Data: 2022-01-05 14:39:59
    Temat: Re: Czy moge sobie zatrzymac pociag?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >No bo tak, np. zupa za słona.
    >Skoro górnicy mogą?

    A skoro demonstranci moga zatrzymac samochody na drogach i ulicach, to
    czemu nie pociag.

    Tylko ... nie hamulcem bezpieczenstwa.

    Choc w sumie ... moze to jest uzasadnione uzycie, skoro zupa byla za
    słona :-)

    J.

  • 3. Data: 2022-01-07 11:10:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Św.p. A. Lepper miał kilkanaście spraw karnych za zatrzymanie pociągów.

    -----

  • 4. Data: 2022-01-07 14:26:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 7 stycznia 2022 o 11:10:05 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Św.p. A. Lepper miał kilkanaście spraw karnych za zatrzymanie pociągów.

    A nie bardziej za niszczenie mienia (np. wysypywanie zboża w wagonów)?
    No i i kwestia podstawowa - bo sprawy sprawami, ale jakie miał za to wyroki?

  • 5. Data: 2022-01-07 14:27:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 5 stycznia 2022 o 14:33:05 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > No bo tak, np. zupa za słona.
    > Skoro górnicy mogą?

    A te górnicy to go zatrzymali czy nie pozwolili mu wyjechać (ew. nawet załadować)?

  • 6. Data: 2022-01-07 14:47:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Najwyższy - był tak zaszczuty tymi sprawami, że nie wytrzymał psychicznie.
    Załóżmy, że sądy nie szczuły lecz prokuratura: komu wówczas podlegała (nie pamiętam)?

    -----

  • 7. Data: 2022-01-07 14:48:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nadajesz się na papugę ;-).

    -----

  • 8. Data: 2022-01-07 15:02:20
    Od: nadir <n...@h...org>

    > A nie bardziej za niszczenie mienia (np. wysypywanie zboża w wagonów)?

    Miał za wysypywanie, za unieruchomienie pociągów, za blokowanie przejść
    granicznych, różne sprawy miał.

    > No i i kwestia podstawowa - bo sprawy sprawami, ale jakie miał za to wyroki?

    Z tego co pamiętam, to za żadną wyroku nie dostał, co nie wyklucza, że
    jakiś inny aktywista Samoobrony się za niego podkładał.
    Ale w czasach gdy Samoobrona wysypywała ziarno z wagonów jedna z osób
    zaznajomiona z tematem i będąca blisko Samoobrony opowiadała mi ciekawą
    sytuację, która miała miejsce czy to na sali sądowej czy na
    przesłuchaniu w prokuraturze.
    Otóż oskarżono Leppera/Samoobronę o wysypanie zboża z 2-3 wagonów na
    jakiejś stacyjce. Na co Lepper, że to nie on i jego ludzie, że oni
    owszem wysypali ziarno ale z przynajmniej 40 wagonów i za to jest gotowy
    odsiedzieć, ale 2-3 wagony to jakaś drobnica i nikt go w to nie
    wmanewruje. Problem był taki, że w papierach przewozowych było, że
    importer ściągnął kilka wagonów zboża, a faktycznie było tego kilka razy
    więcej, i to właśnie chciała nagłośnić Samoobrona.