  • 11. Data: 2022-09-28 14:30:42
    Temat: Re: Jak przejmiemy władzę, wprowadzimy terror narodowy
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 28.09.2022 o 12:56, Olin napisał:

    > Chodzi o to, że Olszański nawoływał do zabicia posłów i dziennikarzy; a to
    > jego niejedyny wyczyn.
    >
    > https://wiadomosci.wp.pl/wojciech-o-zwolniony-z-ares
    ztu-grozil-smiercia-poslom-i-dziennikarzom-676840524
    8773024a

    nie nawoływał, co najwyżej groził i to prawdopodobnie nie były groźby,
    które mogły być uprawdopodobnione. Sam Olszański jest dziwny i ma dziwne
    wypowiedzi, co nie zmienia faktu, ze oskarżenia są z tyłka.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 12. Data: 2022-09-28 15:02:07
    Temat: Re: Jedni maszerują z gołą DUPĄ a inni w mundurach
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-28-września-2022 o 09:45, Kviat pisze:

    > Goła dupa jest groźniejsza niż koleś w mundurze zapowiadający
    > wprowadzenie terroru w państwie?

    Jeśli trzeba Ci tłumaczyć to nie pogadamy.

    Podpowiedź: "goła dupa" to taki środek artystyczny. Kombinuj ;-)

  • 13. Data: 2022-09-28 15:03:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-28-września-2022 o 14:30, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > nie nawoływał, co najwyżej groził i to prawdopodobnie nie były groźby,
    > które mogły być uprawdopodobnione. Sam Olszański jest dziwny i ma dziwne
    > wypowiedzi, co nie zmienia faktu, ze oskarżenia są z tyłka.

    A pisałem że tak jak Sikorski i Tusk.
    Tak samo pójdzie siedzieć ;-)

  • 14. Data: 2022-09-28 15:13:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 28 Sep 2022 14:30:42 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > nie nawoływał, co najwyżej groził i to prawdopodobnie nie były groźby,
    > które mogły być uprawdopodobnione. Sam Olszański jest dziwny i ma dziwne
    > wypowiedzi, co nie zmienia faktu, ze oskarżenia są z tyłka.

    No to spoko.
    Może zatem starać się o zadośćuczynienie za niesłuszne tymczasowe
    aresztowanie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 15. Data: 2022-09-28 15:26:46
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 28.09.2022 o 15:13, Olin napisał:

    > No to spoko.
    > Może zatem starać się o zadośćuczynienie za niesłuszne tymczasowe
    > aresztowanie.

    Pewnie, jak skończy się proces, na który nie stawiają się świadkowie
    (czyli "poszkodowani" politycy), przez co ciągnie się on dłużej, to
    zgłosi sie po odszkodowanie, które niestety zostanie wypłacone z naszych
    podatków, a nie tych co wpadają na idiotyczne pomysły aresztu.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 16. Data: 2022-09-28 16:53:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Sep 2022 12:56:22 +0200, Olin wrote:

> [...]
    > jego niejedyny wyczyn.
    >
    > https://wiadomosci.wp.pl/wojciech-o-zwolniony-z-ares
    ztu-grozil-smiercia-poslom-i-dziennikarzom-676840524

    Tak troche, a nawet mocno niespojnie napisane.

    O ile "w czasie zgromadzenia groził posłance Marcelinie Zawadzkiej
    rozbiciem pałki głowie" brzmi jakos tam powaznie, to
    "a 30 stycznia w interneowym programie groził posłowi Pawłowi
    Olszewskiemu, że jak dojdzie do władzy, to zniesie memorandum na karę
    śmierci i go odwiedzi." brzmi jak program polityczny :-)

    No coz - rozne zapisy w KK mamy, moze spowoduje tyle, ze zaczna o nich
    ludzie troche myslec. Ale z drugiej strony - takie "kneblowanie
    wypowiedzi? To juz nie mozna mówic "bedziecie siedzieć", czy "wisieć"
    ?

    Ciekawe jak wyglądało to "zniewazenie posłow".

    J.

  • 17. Data: 2022-09-30 18:47:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Sep 2022 18:05:27 +0200, Kviat wrote:
> [...]
    r-rejestruje-partie-i-chce-startowac-w-wyborach-kim.
    html

    > Jeżeli do tej pory nie zrozumiałeś o co chodzi, to już nie zrozumiesz.
    > Najwyraźniej też jesteś przykładem na porażkę systemu edukacji.
    > I nie jestem pewien, po tym co tu wypisujesz i jak głupie pytania
    > zadajesz, czy przypadkiem służby zdrowia również.

    Sluzba zdrowia, to wiadomo jak u nas dziala :-)

    > Nie.

    > Nie.
    > Mają nie być faszystowskie.
    > Gdybyś chodził do szkoły, to wiedziałbyś dlaczego i nie zadawałbyś
    > głupich pytań.

    > Faszyści powinni wiedzieć ze szkoły jak to się kończy.
    > Najwyraźniej ta porcja informacji do ciebie też nie dotarła, skoro
    > zadajesz tak głupie pytania.
    >
    > Mam nadzieję, że przynajmniej sąd odrobił lekcje i tego czegoś w ogóle
    > nie zarejestruje.

    A dlaczego mialby nie zarejestrowac?
    Jaszczur we wniosku i statucie sie ograniczy, i jak chcesz uzasadnic
    odmowe - ze w TVP sąd uslyszal, ze to zły czlowiek jest ?

    J.

  • 18. Data: 2022-10-01 12:31:05
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 30.09.2022 o 18:47, J.F pisze:

    > A dlaczego mialby nie zarejestrowac?

    Jeżeli do tej pory nie zrozumiałeś dlaczego, to już nie zrozumiesz.

    > Jaszczur we wniosku i statucie sie ograniczy, i jak chcesz uzasadnic
    > odmowe

    Zakładasz, że we wniosku i statucie napisze, że będzie iskał koty?
    No to niech sobie zakłada i nich iska.

    Napisałem, że mam nadzieję, że nie zarejestruje partii, którą on
    deklaruje, że chce założyć.

    > - ze w TVP sąd uslyszal, ze to zły czlowiek jest ?

    Że wie, że w rzeczywistości on nie zajmuje się iskaniem kotów i nie da
    się oszukać jak dziecko.
    Więc jak faktycznie nie będzie iskał kotów... zgodnie ze statutem...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr