    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak przejmiemy władzę, wprowadzimy terror narodowy
    Date: Sat, 1 Oct 2022 12:31:05 +0200

    W dniu 30.09.2022 o 18:47, J.F pisze:

    > A dlaczego mialby nie zarejestrowac?

    Jeżeli do tej pory nie zrozumiałeś dlaczego, to już nie zrozumiesz.

    > Jaszczur we wniosku i statucie sie ograniczy, i jak chcesz uzasadnic
    > odmowe

    Zakładasz, że we wniosku i statucie napisze, że będzie iskał koty?
    No to niech sobie zakłada i nich iska.

    Napisałem, że mam nadzieję, że nie zarejestruje partii, którą on
    deklaruje, że chce założyć.

    > - ze w TVP sąd uslyszal, ze to zły czlowiek jest ?

    Że wie, że w rzeczywistości on nie zajmuje się iskaniem kotów i nie da
    się oszukać jak dziecko.
    Więc jak faktycznie nie będzie iskał kotów... zgodnie ze statutem...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr