  • 11. Data: 2021-01-10 23:00:32
    Temat: Re: Dziwne pismo od komornika sądowego
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.01.2021 o 21:13, ąćęłńóśźż pisze:

    > Walnij w nich z nieuprawnionego przetwarzania danych osobowych ;-))

    Myślałem o tym, ale będą się bronić uzasadnionym interesem. Bez sensu
    wszczynać burdę, bo to nic nie da.

    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2021-01-10 23:02:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.01.2021 o 21:01, ąćęłńóśźż pisze:

    > Jakbyście chcieli wnosić sprzeciw od nakazu zapłaty to pilnie zamówcie
    > akta sprawy (sygn. Nc .....) w czytelni sądu

    Nie widzę w wątku żadnego postu, który by uzasadniał konieczność
    składania skargi. Komornik uznał, że wyegzekwować nie sposób. Po co się
    żalimy? Rozumiem wierzyciela wykazującego, że da się to wyegzekwować.
    Ale dłużnik?

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2021-01-11 09:48:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > składania skargi. Komornik uznał, że wyegzekwować nie sposób. Po co się
    > żalimy? Rozumiem wierzyciela wykazującego, że da się to wyegzekwować.

    Zobacz w pierwszym poście punkt 4:

    "4. Na podstawie art. 770 kpc (...) w sprawie opłat za czynności radców
    prawnych (...) ustalić wierzycielowi (...) koszty zastępstwa prawnego
    (...) i w całości obciążyć nimi dłużnika"

    To mi się nie podoba.
    Bezzasadne ściąganie długu już zapłaconego i dodatkowe obciążenie
    kosztami za proces.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2021-01-11 17:11:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.01.2021 o 09:48, Adam pisze:

> [...]
    > (...) i w całości obciążyć nimi dłużnika"
    > To mi się nie podoba.
    > Bezzasadne ściąganie długu już zapłaconego i dodatkowe obciążenie

    Jest to jakiś powód, ale raczej do działania w kierunku uchylenia
    prawomocnego wyroku, a nie żalenia sie na komornika, który ten - pewnie
    obiektywnie rzecz biorąc wadliwy wyrok egzekwuje.

    --
    Robert Tomasik

  • 15. Data: 2021-01-11 17:28:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 10.01.2021 o 14:32, Adam pisze:

> [...]
    >magicznego funduszu.

    >Fundusz nieświadom Waszego heroicznego czynu spłaty przedawnionego
    >zobowiązania robił, co mógł, by wierzytelność odzyskać, ale że
    >niewiele
    >mógł, to w praktyce masz w ręce dowód na to, że gdybyście nawet nie
    >zapłacili, to by nic nie wyegzekwował.

    >Co do adresu zupełnie innego, to jeśli faktycznie ów adres w żaden
    >sposób z dłużnikiem się nie łączy, to nie wykluczone, że w ogóle oni
    >dochodzili długu zupełnie innej osoby. Była zbieżność imienia i
    >nazwiska, a Wy zapłaciliście dług innej osoby.

    [...]

    >Jeśli już do kogokolwiek cokolwiek pisać, to zaczął bym od żądania
    >wyjaśnienia od owego funduszu, albo tego, komu zapłaciliście.

    Zaraz zaraz Robercie ... a co to komornika obchodzi ?
    On sobie swoje naleznosci sciagnie, wiec czy nie nalezaloby najpierw
    ustalic na jakiej podstawie ta sprawa ?

    Jak rozumiem - powinien byc wyrok sadu, a o postepowaniu dluznik
    powinien byc powiadomiony.

    Jesli nie bylo, bo np podano na pozwie zly adres, co ponoc bylo czesta
    praktyka ... to moze Liwiusz napisze co teraz..

    >Właściciel długu pewnie właściwy adres poznał już
    >na etapie postępowania, gdy to sąd z PESEL ustalił.

    To dlaczego pozwanego nie powiadomil ..

    J.

  • 16. Data: 2021-01-11 18:03:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Istotna może być data - czy zaspokojenie wierzyciela przez Was nastąpiło jeszcze
    przed czy jednak już po wszczęciu procesu, wtedy i
    tak mielibyście koszty sądowe wierzyciela w plecy.

    -----