  • 31. Data: 2021-12-11 13:35:59
    Temat: Re: Dwie Ukrainy?
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Długo trwało tworzenie tej parafrazy prostego "NO YOU!" ;P

    Postaraj się bardziej.
    Bo na razie to na awans nie zasługujesz.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2021-12-13 16:02:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Jeśli Rosjanie wejdą na Ukrainę, ludność powita ich z otwartymi
    >rękami, a tym bardziej wojsko i inne służby, bo mają już dość
    >własnych skorumpowanych oligarchicznych rządów. Powstanie Ukraina
    >Zachodnia, w granicach mniej więcej Polski z 1939 roku.

    Czy raczej powstanie Ukraina Wschodnia, z aspiracjami do SSR?
    Nie, chyba juz nie socjalistycznej.

    >To dla nas dobrze, czy źle?

    Chwilowo jakby bez wiekszego znaczenia, no ale lepiej miec za granica
    duzego i przyjaznego sasiada, niz slabego.

    No chyba, ze sie zechca przylaczyc do Polski ... albo i ich bedzie
    Rosja podgryzac.

    J.

  • 33. Data: 2021-12-20 15:05:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 9 Dec 2021 06:05:53 -0800 (PST), Astralny Rębajło napisał(a):

    > Tak czy siak ogólnie ukraińcy rządzą się gorzej od Łukaszki "dyktatora".

    Jak mówi rosyjski dowcip, na Ukrainie jest bałagan, bo na miesiąc przed
    wyborami jeszcze nie wiadomo, kto wygra.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/