  • 31. Data: 2022-10-01 08:16:03
    Temat: Re: Dostęp służb do internetu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-10-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Do takich systemów nic się nie podłącza.

    Jak nic, a klawiaturę? :)

    --
    Marcin

  • 32. Data: 2022-10-01 09:39:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak nic, a klawiaturę? :)

    W sensie nic, co znajdziesz albo dostaniesz w prezencie. A inne rzeczy
    to admin, który teoretycznie powinien się na tym znać. Choc w policji
    płacą pewnie adminowi tyle, że jako "informatycy" pracują tam tylko
    pasjonaci albo nieudacznicy. Z trzeciej (niezaufanej;)) strony, mamy
    takich suskich czyli szefa gabinetu politycznego, który dostał telefon
    od chińczyków i nie widzi w tym problemu... bo przecież jest reklamowany
    przez lewandowskiego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!