  • 1. Data: 2022-09-19 20:35:06
    Temat: Obrońca z urzędu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Wie ktoś może jak wyznacza się obrońcę z urzędu? Znaczy kiedy i że
    prezes to wiem. Chodzi o to czy losowo, według obłożenia, czy można
    sobie wybrać konkretnego?;)

    Pytam, bo okazało się że obwiniony (obecnie niepraktykujący prawnik) z
    obrońcą są kolegami z pracy. Uprzedzając pytanie - pracowali wcześniej
    razem w instytucjach niezwiązanych z sądem, ale w zawodzie o czym prezes
    domyślnie wiedzieć raczej nie mógł. W sumie uważam, że to logiczne żeby
    mu przydzielić "kolegę" tylko zastanawiam się czy każdy tak może, czy
    tylko "wyjątkowa kasta";) No bo że pszypadeg to nie sondze;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2022-09-22 14:55:50
    Temat: Re: Obrońca z urzędu
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    moze wskazac jesli sie zgodzi

  • 3. Data: 2022-09-22 15:20:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Sep 2022 20:35:06 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > mu przydzielić "kolegę" tylko zastanawiam się czy każdy tak może, czy
    > tylko "wyjątkowa kasta";) No bo że pszypadeg to nie sondze;)

    Tych prawników w rejonie nie ma znow tak dużo, wiec kiedys dwóch może
    na siebie przypadkiem trafic :-)

    No jeszcze mogą sie znac ze studiów, choc jak jeden nie praktykuje ze
    starosci, a drugi jeszcze praktykuje, to pr-stwo spada :-)
    A potem np z izby adwokackiej, jesli obaj do adwokaci ...

    A "kolega z pracy" ... różnie moze byc z uczuciami, moze to wcale nie
    jest dobry przydział :-)

    J.