  • 81. Data: 2022-07-06 12:09:33
    Temat: Re: Data zgonu w akcie zgonu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Jul 2022 11:52:26 +0200, Shrek wrote:

    > Tak jak pisałem - o tym czy do "wskrzeszenia" wystarczy "obcinek" od
    > paznokcia też dowiesz się w przysłości:P

    > Nasienie nie ma mózgu.

    Czyli to tylko mózgu nie da sie zamrozic?

    > Ale chyba nie do ujemnych temperatór.

    Jak jest w zimie -20, to chyba i do ujemnych.

    > I jakiego państwa?

    A to wg miejsca urodzenia lub rodzicow :-)

    Mnie tam chodzilo o to, czy prawa obywatelskie ma.

    No ale co wpisac w akt urodzenia, i jak sie traktuje
    czlowieka bez aktu :-)

    J.

  • 82. Data: 2022-07-06 12:21:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Jul 2022 11:36:26 +0200, Liwiusz wrote:

    > Zamraża się żywych ludzi.
    > Oczywiście jest teoerytycznie szansa na to, że za 1000 lat możemy wziąć
    > nieboszczyka i go wskrzesić.

    Skoro mozna reanimowac kogos po 5 minutach, czemu nie zamrozic szybko
    i nie wskrzesic za 100 lat ...

    > Albo zgrać czyjś mózg na dyskietkę i wgrać
    > do zupełnie innego ciała.

    Na razie troche s-f, ale kto wie...

    > Wówczas trzeba będzie przedefiniować pojęcie
    > "żywości", ale w chwili obecnej trup to trup. 0/1.

    Po gilotynie.

    https://sport.wprost.pl/465264/trup-w-kostnicy-ozyl-
    i-prawie-znowu-zmarl.html
    https://www.rmf.fm/magazyn/news,40295,scena-jak-z-ho
    rroru-mezczyzna-obudzil-sie-w-lodowce-w-kostnicy.htm

    Zgadzam sie - zapewne zył cały czas ... ale jakze to zyc,
    jak akt zgonu wypisany ?

    https://bezprawnik.pl/uniewaznienie-aktu-zgonu/

    J.

  • 83. Data: 2022-07-06 12:25:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.07.2022 o 12:09, J.F pisze:

    > Czyli to tylko mózgu nie da sie zamrozic?

    NIe wiem. Ale mózgu na pewnio nie. Znaczy zamrozić się da;)

    > Jak jest w zimie -20, to chyba i do ujemnych.

    Bo ja wiem - woda nie zamarza zwykle do dna, więc niekoniecznie.

    > A to wg miejsca urodzenia lub rodzicow :-)

    Patrząc wstecz... na przykład atlantydy:)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 84. Data: 2022-07-06 12:31:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Jul 2022 12:25:15 +0200, Shrek wrote:

    > NIe wiem. Ale mózgu na pewnio nie. Znaczy zamrozić się da;)

    > Bo ja wiem - woda nie zamarza zwykle do dna, więc niekoniecznie.

    > Patrząc wstecz... na przykład atlantydy:)

    Pisales o klonowaniu ... na szczescie nie dysponujemy DNA Atlantydów
    :-)

    Ale jakby tak odgrzebac jakies stare zwłoki na Alasce ... :-)

    J.

  • 85. Data: 2022-07-06 12:37:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-07-06 o 12:21, J.F pisze:

    > Skoro mozna reanimowac kogos po 5 minutach, czemu nie zamrozic szybko
    > i nie wskrzesic za 100 lat ...

    Bo wówczas nie będzie to wskrzeszenie, tylko zastosowanie nowoczesnej
    wiedzy do podtrzymania funkcji życiowych.

    --
    Liwiusz

  • 86. Data: 2022-07-06 12:42:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Jul 2022 12:37:29 +0200, Liwiusz wrote:

    > Bo wówczas nie będzie to wskrzeszenie, tylko zastosowanie nowoczesnej
    > wiedzy do podtrzymania funkcji życiowych.

    Obecna wiedza mowi raczej, ze tak sie nie da.
    Za duzo sie uszkodzi przy zamrazaniu.

    Wiec martwy?
    Kto wie, za 100 lat moze beda potrafili uratowac od tego zamrazania
    :-)

    J.

  • 87. Data: 2022-07-06 13:34:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.07.2022 o 12:31, J.F pisze:

    > Pisales o klonowaniu ... na szczescie nie dysponujemy DNA Atlantydów
    > :-)
    >
    > Ale jakby tak odgrzebac jakies stare zwłoki na Alasce ... :-)

    No własnie - amerykanin, rusek, indianin?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 88. Data: 2022-07-06 13:49:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Jul 2022 13:34:15 +0200, Shrek wrote:

    > No własnie - amerykanin, rusek, indianin?

    Ja tam mysle, ze nielegalny imigrant :-)

    Ale ... poprosic jakiegos lekarza do tej klonownicy i niech wypisze
    akt urodzenia?

    Tylko co wpisac w dane matki i ojca? :-)

    J.

  • 89. Data: 2022-07-06 14:17:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.07.2022 o 13:49, J.F pisze:

    > Ale ... poprosic jakiegos lekarza do tej klonownicy i niech wypisze
    > akt urodzenia?
    >
    > Tylko co wpisac w dane matki i ojca? :-)

    Jego - w sensie klona;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 90. Data: 2022-07-07 01:32:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-06, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Za duzo sie uszkodzi przy zamrazaniu.
    >
    > Wiec martwy?
    > Kto wie, za 100 lat moze beda potrafili uratowac od tego zamrazania

    Może będą, ale może też będą w stanie odwrócić śmierć mózgową, więc
    chyba nalezy na to patrzeć co mogą w tej chwili. Z tym, że w którymś
    momencie może się faktycznie zrobić ciekawie.

    --
    Marcin