  • 71. Data: 2020-10-23 09:06:31
    Temat: Re: Czy to jest homofobiczna mowa nienawiści Starego Testamentu?
    Od: Kviat

    W dniu 22.10.2020 o 21:02, J.F. pisze:

    > Ale nic nie wiesz aby to byl jakis fanatyk religijny.

    Serio?
    Jest przeciwny prawom człowieka dla innego człowieka i zamieścił ten
    cytat, bo nie jest fanatykiem religijnym?

    Można robić kurwę z logiki, tylko po co to robisz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 72. Data: 2020-10-23 09:25:16
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Serio?
    > Jest przeciwny prawom człowieka dla innego człowieka i zamieścił ten
    > cytat, bo nie jest fanatykiem religijnym?
    >
    > Można robić kurwę z logiki, tylko po co to robisz?

    Czyli Raduś Sikorski (PO z PiS) mówiąc o "dorzynaniu watahy" był
    fanatykiem politycznym a jego słowo można rozumieć wyłącznie dosłownie
    także jeśli są "cytowane" w tym roku?

    https://www.tysol.pl/a44223-Sikorskiemu-puscily-nerw
    y-Nie-warto-az-tak-Hieny-zaraz-to-wykorzystaja

    --
    A. Filip

  • 73. Data: 2020-10-23 09:47:12
    Od: Kviat

    W dniu 22.10.2020 o 20:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > No i nieladnie.

    "Czasem dupę trzeba nazwać dupą"(*)

    > Musialbym szczegolowo przeszukac ... nie pisales czegos o zaslepionych
    > katolach, i co z nimi zrobic ? :-P

    Oczywiście, że pisałem. Wielokrotnie.
    Nie musisz nawet szukać, specjalnie dla ciebie powtórzę: należy
    edukować, a fanatyków niebezpiecznych dla innych ludzi, nawołujących do
    wiązania ludziom kamieni młyńskich i wrzucania ich do wody należy
    izolować od społeczeństwa. Poddać resocjalizacji i/lub w zależności od
    diagnozy leczyć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

    (*)Sławomir Mrożek

  • 74. Data: 2020-10-23 11:10:03
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 23 Oct 2020 09:25:16 +0200 (CEST)
    doszła do mnie wiadomość <a...@w...eu>
    od "A. Filip" <a...@p...pl> :

    Autorytet Boga vs autorytet Wysockiego?
    Raczysz sobie dworować?

  • 75. Data: 2020-10-23 11:25:25
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> pisze:
> [...]
    > doszła do mnie wiadomość <a...@w...eu>
    > od "A. Filip" <a...@p...pl> :

    y-Nie-warto-az-tak-Hieny-zaraz-to-wykorzystaja

    W prawie *świeckim* to aż tak wielka różnica?

    IMHO "Autorytet Boga" w praktyce prawa świeckiego oznacza że te
    Jego Słowa zostały już dawno "przeinterpretowane".
    Raduś Sikorski na razie dał mniej czasu.

    --
    A. Filip

  • 76. Data: 2020-10-23 11:25:44
    Od: Kviat

    W dniu 23.10.2020 o 09:25, A. Filip pisze:

    > Czyli Raduś Sikorski (PO z PiS) mówiąc o "dorzynaniu watahy"

    Poniósł konsekwencje polityczne - sporo osób zapewne "zwolniła" go za to
    z pracy i więcej na niego nie zagłosuje. Wielu ludzi z obecnej opozycji
    i z jego środowiska skrytykowało go za te słowa i nie broniła go bez sensu.
    I słusznie, szanujący się polityk nigdy nie powinien takich rzeczy mówić.

    Więc przytoczenie tego przykładu w kontekście tej dyskusji było bez
    sensu...

    Są też tacy politycy, którzy za tego typu zwroty nawet dziękują.
    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103087,25099053,kaczyns
    ki-dziekuje-abp-jedraszewskiemu-za-slowa-o-teczowej.
    html

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 77. Data: 2020-10-23 11:35:53
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103087,25099053,kaczyns
    ki-dziekuje-abp-jedraszewskiemu-za-slowa-o-teczowej.

    Przytoczenie tego przykładu ma sens bo słowa Radusia Sikorskiego są
    dalej "bojowo cytowane" w roku 2020. Raduś raz powiedział,
    "cytować" w duchu oryginalnej wypowiedzi będą teraz latami.
    Według waszej logiki takie cytowanie powinno to być karalne czyli
    zacytowanie słów Sikorskiego w pracy (z odmową pokajania się za
    zacytowanie) powinno być wystarczającym powodem do zwolnienia z pracy,

    --
    A. Filip

  • 78. Data: 2020-10-23 11:45:19
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 23 Oct 2020 11:25:25 +0200 (CEST)
> [...]

    >Jego Słowa zostały już dawno "przeinterpretowane".
    >Raduś Sikorski na razie dał mniej czasu.

    Ale my jesteśmy państwem wyznaniowym, wola Boga to inny kaliber.
    Sprzeciwisz się i idziesz na wieczne męki, chyba to rozumieswz?

  • 79. Data: 2020-10-23 13:30:20
    Od: Kviat

    W dniu 23.10.2020 o 11:35, A. Filip pisze:
> [...]

    > zacytowanie słów Sikorskiego w pracy (z odmową pokajania się za
    > zacytowanie) powinno być wystarczającym powodem do zwolnienia z pracy,

    Poczułbyś się zagrożony, bo uważasz, że jesteś watahą?
    Uważam, że gdybyś był watahą, a jakiś twój kolega w pracy namawiałby do
    wyrżnięcia watahy, to oczywiście masz rację, takiego delikwenta
    należałoby natychmiast zwolnić i zawiadomić prokuraturę o groźbach.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 80. Data: 2020-10-23 14:58:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>