  • 1. Data: 2005-06-13 06:28:35
    Temat: Chargeback a wyrok sadowy?
    Od: Janusz <j...@a...net.pl>

    Witam,

    niedawno po bankructwie airpolonii bylo duzo o chargebacku, natomiast
    ja mam inny problem. Jest taka sytuacja:

    Byla sobie firma, rodzice kupili usluge i zaplacili karta. Firma
    uslugi nie wykonala i zgodzila sie zwroric pieniadze rodzicom,
    niestety zanim to nastapilo firma znikla - wlasciciele wyjechali.
    Zostalo to zgloszone jest wyrok juz prawomocny. Sprawa nie oddana do
    komornika, bo nie ma z czego sciagac:(

    No i teraz sie dowiedzialem ze transakcje karta mozna ew. cofnac na
    podstawie procedury chargeback.

    I teraz najwazniejsze pytanie: czy ta procedura dziala w przypadku
    kiedy jest juz ogloszony wyrok sadowy na zwrot tych pieniedzy?
    Czy wtedy VISA wypnie sie i powie, ze skoro jest wyrok to niech sobie
    ludzie sciagaja to przez komornika a nie przez chargeback?

    Zna sie ktos na tym?

    Z gory dziekuje za odpowiedz...

    --
    Pozdrawiam,