  • 1. Data: 2005-06-12 16:56:13
    Temat: Komornik - jaka procedura
    Od: "EP" <diphthong@wp_usunto.pl>

    Witam

    Mam taka sytuacje - jestem w posiadaniu odpisu wyroku, w ktorym zasadzona
    jest na moja rzecz kwota 2500 PLN.
    Mieszkam w Warszawie, natomiast osoba, od ktorej maja byc sciagniete
    pieniadze, mieszka w Kielcach.
    Co powinienem dalej zrobic - wybrac komornika w Warszawie czy w Kielcach i
    ewentualnie jakimi kryteriami kierowac sie przy wyborze ?
    Czy przekazanie sprawy komornikowi bedzie wiazalo sie z jakimis kosztami dla
    mnie ?

    Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    EP

  • 2. Data: 2005-06-12 18:02:10
    Temat: Re: Komornik - jaka procedura
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    EP wrote:

    > Mam taka sytuacje - jestem w posiadaniu odpisu wyroku, w ktorym
    > zasadzona jest na moja rzecz kwota 2500 PLN.

    Rozumiem, że wyrok jest zaopatrzony w klauzulę wykonalności ;)

> [...]
    > Co powinienem dalej zrobic - wybrac komornika w Warszawie czy w
    > Kielcach i ewentualnie jakimi kryteriami kierowac sie przy wyborze ?

    Wybierz komornika w rewirze którego zamieszkuje dłużnik.

    > Czy przekazanie sprawy komornikowi bedzie wiazalo sie z jakimis
    > kosztami dla mnie ?

    Co do zasady nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek

    --> Odzyskaj swoje pieniądze --> http://rejestr.info <--

  • 3. Data: 2005-06-12 19:17:31
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl>

    Użytkownik "EP" <diphthong@wp_usunto.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >wszystkim uzyskać klauzulę wykonalności, aby można było skierować powyższą
    >sprawę do realizacji przez kom ornika. Przedmiotowa klauzulę uzyskasz po
    >złożeniu wniosku o nadanie klauzuli wykonalności do sądu z którego
    >pochodzi ten wyrok- jest to tzw. tytuł wykonawczy bez którego żaden urząd
    >komorniczy nie podejmie stosownych czynności.. Oczywiście, że po uzyskaniu
    >klauzuli wykonalności , ten tytuł wykonawczy wraz z wnioskiem o wszczęcie
    >egzekucji należy skierować do Komornika Sądowego zgodnie z miejscem
    >zamieszkania dłużnika, czyli do Komornika Sądu Rej. w Kielcach..Koszty

    Pozdrowienia - Kazik K

  • 4. Data: 2005-06-12 22:01:54
    Od: "EP" <diphthong@wp_usunto.pl>

    "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl> wrote in message
> [...]

    Wyrok ma klauzule natychmiastowej wykonalności.
    A w jaki sposob moge namierzyc przypisanie konkretnych adresow do rewiru ?

    Pozdrawiam,
    Emil