  • 281. Data: 2021-01-04 21:34:24
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://www.spiegel.de/panorama/gesellschaft/corona-
    krise-wie-viele-menschen-in-altenheimen-leben-und-we
    lche-regionen-besonders-betroffen-sind-a-08fa9e7b-e3
    6b-41b4-a751-c2b79f0c4531

    In der besonders gefährdeten Altersgruppe der über 80-Jährigen sind in Deutschland
    rund 20 Prozent als pflegebedürftig eingestuft. In absoluten Zahlen sind dies über
    eine Million Menschen, die gegenwärtig in besonderem Maße vor einer
    Covid-19-Erkrankung geschützt werden müssen.

    w Niemczech jest ponad 1 mln staruszkow 80+ ktorzy powinni byc chronieni przed
    covidem (90% zgonow covida to pensonariusze domow starcow srednia wieku 82 lata) i
    zamiast ich izolowac/szczepic itd odwala sie cyrk pod nazwa narodowa pandemia
    rozwalajac gospodarke i ograniczajac prawa obywatelskie.

  • 282. Data: 2021-01-04 21:58:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Jan 2021 12:34:24 -0800 (PST), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):

> [...]
    zamiast ich izolowac/szczepic itd odwala sie cyrk pod nazwa narodowa pandemia
    rozwalajac gospodarke i ograniczajac prawa obywatelskie.

    Ale szczepic mozna od tygodnia, wczesniej nie bylo szczepionki.

    No chyba, ze proponujesz testowac szczepionke na staruszkach :-)

    A tymczasem ... ponoc ta nowa odmiana wirusa z Anglii atakuje tez
    mlodych.
    I przestaniesz byc taki zasadniczy :-)

    J.

  • 283. Data: 2021-01-05 01:14:54
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-01-04 o 21:58, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > No chyba, ze proponujesz testowac szczepionke na staruszkach :-)
    >
    > A tymczasem ... ponoc ta nowa odmiana wirusa z Anglii atakuje tez

    Mam w rodzinie 84 latkę. Zasuwa jak mały samochodzik, kręgosłup cały i
    zdrowy, stawy biodrowe i kolana też. Ma 3 mieszkania i w ciągu dnia
    zdąży oblecieć te 3 mieszkania oraz cmentarz, żeby postawić znicze.
    Starość to nie od wieku tylko od kręgosłupa zależy.

    --
    animka

  • 284. Data: 2021-01-05 07:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > --Jakie to ma dla ciebie znaczenie czy ktos umarł bo miał covid
    > czy ktos umarł bo miał covid plus inne choroby z którymi mogłby
    > zyc jeszcze wiele lat?
    >
    > zwisa mi to kalafiorem ale to jest zwykle pompowanie statystyk
    > kiedy na poczet covida zalicza sie tez wszystkie choroby
    > towarzyszace ...

    To jest pomieszanie z poplataniem.
    Jeżeli ktos ma cukrzyce ale ginei w wypadku to co uwazasz za przyczyne
    zgonu?
    Jezeli ktos ma cukrzyce ale umiera na covid to co uwazasz za przyczyne
    zgonu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 285. Data: 2021-01-05 10:25:15
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Budzik napisał(a) :
> [...]
    > zgonu?
    > Jezeli ktos ma cukrzyce ale umiera na covid to co uwazasz za przyczyne

    To zależy od politycznego parcia.
    Do każdego działania da się naciągnąć jakąś teorię, choćby i wyssaną
    z palca. Ten pierwszy zginął w wypadku z powodu cukrzycy. Może
    wpłynęła ona na wzrok i dlatego człowiek spowodował wypadek. Może
    tak być? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 286. Data: 2021-01-08 09:47:46
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --No chyba, ze proponujesz testowac szczepionke na staruszkach :-)

    Merkel mowila w TV ze szczepionka jest bezpieczna i ja jej wierze :-)

    --A tymczasem ... ponoc ta nowa odmiana wirusa z Anglii atakuje tez mlodych.

    i dobrze ... 95% przechodzi koronawirusa bezobjawowo

    Koronawirus zmutował w sposób, który pomógł mu w szybkim rozprzestrzenianiu się na
    całym świecie - przyznają naukowcy. Jest też druga - optymistyczna - strona medalu.
    Mutacja spowodowała zmianę, dzięki której SARS-CoV-2 jest bardziej podatny na
    szczepionki.

    --I przestaniesz byc taki zasadniczy :-)

    na 99% przeszedlem koronawirusa w zeszlym roku i jesli sfinansujesz test na antyciala
    jestem gotow to udowodnic :-)

  • 287. Data: 2021-01-08 10:03:03
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --To zależy od politycznego parcia.

    parcie jest takie ze wirus jest straszny i zabija wiec zostancie w domach ale urzad
    statystyczny demaskuje kretynow:

    Fakt ist: Im Dezember kamen z.B. in Hessen 86 % aller Corona-Toten aus Pflegeheimen.
    Problem: Die Altenheime haben nicht genug Personal, um Mitarbeiter und Besucher
    regelmäßig zu testen!

    w grudniu w Hesji 86% covid truposzy bylo w domach opieki, za malo personelu aby
    testowac pracownikow i odwiedzajacych

    -test antygenowy (wystarczajacy w tych warunkach ogarnie kazda nastolatka ew. dla
    opoznionych youtube)
    -jak mozna dopuscic pracownika bez testu do dziadkow ?
    -nasuwa sie pytanie na temat skutecznosci zwyklych masek ... cos smierdzi prawda ?

    tymczasem jeszcze w listopadzie Merkel bredzi jak potluczona zeby nie odgradzac domow
    starcow:

    https://www.kirche-und-leben.de/artikel/merkel-sieht
    -abschottung-von-pflegeheimen-als-falschen-weg

    no i efekt jest Hesja melduje pelne krematoria i brak mocy przerobowych

    jeszcze raz dla zrozumienia ... wiekszosc zgonow jest w domach starcow, wiek 80+, bez
    izolacji zagrozonych pensjonariuszy sie nie obejdzie dziadki nadal beda padac jak
    muchy a durni politycy beda przykrecac srube reszcie, najnowszy pomysl Merkel to
    obozy internowania czyli max 15km od miejsca zamieszkania

    In Landkreisen mit einer 7-Tages-Inzidenz von uber 200 Neuinfektionen pro 100 000
    Einwohnerinnen und Einwohnern werden die Länder weitere lokale Maßnahmen nach dem
    Infektionsschutzgesetz zur Einschränkung des Bewegungsradius auf 15 Kilometer km um
    den Wohnort [ergreifen]/[prufen], sofern kein triftiger Grund vorliegt. Einkaufen,
    Reisen und tagestouristische Ausfluge stellen explizit keinen triftigen Grund dar."

  • 288. Data: 2021-01-08 10:15:17
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    urzad statystyczny prawde powie

    https://www.destatis.de/DE/Presse/Pressemitteilungen
    /2020/12/PD20_536_12621.html

    Zunahme der Sterbefälle vor allem in der Altersgruppe der ab 80-Jährigen
    Die überdurchschnittlich hohen Sterbefallzahlen im November 2020 sind fast
    ausschließlich auf eine Zunahme von Sterbefällen in der Altersgruppe der ab
    80-Jährigen zurückzuführen (+8 192 Fälle oder +19 % über dem Durchschnitt der Jahre
    2016 bis 2019). Die Sterbefallzahlen der unter 80-Jährigen sind hingegen auf dem
    Niveau der Vorjahre.

    jest zwyzka +19% w listopadzie ale tylko w grupie 80+
    mlodziki czyli 80- na poziomie sredniej

    Langfristig betrachtet hat sich auch die Altersstruktur der Bevölkerung in den
    vergangenen Jahren verändert. Die Zahl der Menschen ab 80 Jahren ist von 2015 bis
    2019 von 4,7 Millionen auf 5,7 Millionen gestiegen. Neben den direkten und indirekten
    Folgen der COVID-19-Pandemie können auch solche Verschiebungen in der Altersstruktur
    der Bevölkerung zu überdurchschnittlichen Sterbefallzahlen beitragen.

    dlugofalowo zmienia sie struktura wieku, grupa 80+ wzrosla o okolo 1 mln (2015-2019)
    co obok skutkow pandemii moze zwiekszyc liczbe zgonow

    taka to pandemia ... gdyby kretyni (po wiosnie) wyciagneli wnioski i izolowali
    zagrozone grupy juz byloby po pandemii, jestesmy swiadkami najwiekszej pomylki UE tuz
    po Dieselgate :-)

  • 289. Data: 2021-01-08 10:21:17
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/805865
    1,szczepienia-francja-koronawirus-europa-covid-19.ht
    ml

    Tempo szczepień we Francji to skandal? "Cała Europa się z nas śmieje"

    Merkel i Makaron ... taki duet nieudacznika i pechowca :-)

  • 290. Data: 2021-01-08 12:47:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Jan 2021 01:15:17 -0800 (PST), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):
> [...]
    zagrozone grupy juz byloby po pandemii, jestesmy swiadkami najwiekszej pomylki UE tuz

    Ale czy niemiecka konstytucja na to pozwala ? :-)

    J.