  • 301. Data: 2021-01-13 15:52:54
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    >--Do szpitali trafia coraz więcej wymagających leczenia młodych
    >ludzi.

    >jesli szpitale maja miejsce a pacjenci nie umieraja to nie ma dramatu

    Ale jak nie wprowadzisz ograniczen, to dramat moze nastapic :-)

    >-- No, wirus ma stosunkowo mala smiertelnosc, ale przeciez nie
    >zerową.
    >jasne ze nie ... zgaduje ze dla mlodych cos w okolicach grypy prawda
    >?

    Chyba nie mam danych ...

    > --A ilu odmowi szczepionki ? 1%, 10%, 30%, 0.01% ?
    >30% najmarniej, Söder nie bez powodu trzesie portkami

    Takie silne nastroje antyszczepionkowe w Niemczech ?
    I to wsrod personelu okolomedycznego ?

    Czy widza szanse na pare euro ?

    >--Pytanie tylko, czy wolno stwiedzic, ze do tej pracy szczepienie
    >obowiazkowe, czy to bedzie niedopuszczalna dyskryminacja ... ale moze
    >taniej ich wyrzucic i wyplacic odszkodowanie, niz analize prawna
    >robic :-)

    >nie mozesz ich wyrzucic bo wtedy dziadkowie zaczna padac jak muchy
    >nawet bez korony,

    A to zalezy ilu odejdzie ... i ilu sie znadzie nastepcow. Np z Polski,
    Slowacji, Litwy ...

    >jeszcze wiecej trupow w domach starcow to nie jest wlasciwy kierunek
    >:-) kretyni powinni przemowic do kieszeni ale woleli wypxxx miliardy
    >euro w lockdown i wyplate odszkodowan, genialne zaiste :-)

    To jeszcze mozna inaczej - zaprosic na szczepienie, a kto sie nie
    zgodzi ... wpisac w system. I darmowego szczepienia juz nie dostanie,
    bo "pan przeciez odmowil" :-)
    Moze zachoruje i padnie ... przed emerytura :-)

    >--Ale to osoby w kampanii - mowisz, ze dla grupy 80+ powinni puszczac
    >reklamy z udzialem nieznanych osob w wieku 80+ ? :-) Chociaz ...
    >"mam 90 lat i mam ochote dozyc 100 - dlatego sie
    zaszczepilem" ... moze to jest argument :-)

    >celem jest zaszczepienie starców i personelu medycznego tylko i az
    >tyle

    Ale z cytowanego tekstu nie wynikalo, ze tylko.

    Ciekawe czy naprawde trzeba ich jakos zachecac ... staruszkow moze nie
    trzeba - zaszczepi sie 70%, to smiertelnosc spadnie, oszczednosci
    budzetu na emeryturach wzrosna, a rzad z czystym sumieniem powie -
    proponowalismy im szczepienie, mogli przezyc, ale odmowili.

    >--Bo nie zrobila lockdownu na czas ? :-)

    >lockdown byl bledem, kosztownym jeśli chodzi o kase i życie ludzkie

    Hm ... moze i staruszkow mogli chronic lepiej, co by ograniczylo ilosc
    zgonow, ale pamietaj o braku szczepionki w tamtych miesiacach.
    Ale czy dla reszty byl bledem? Piszesz "dopoki nie zabraknie
    respiratorow" ... a jakby zabraklo ?

    Albo popatrz na Anglie ... Johnson twardy byl, epidemia sie rozwinela,
    i musial jednak lokcdown wprowadzic.
    No chyba, zeby nie musial.

    A teraz i tak maja druga fale, czy juz trzecia ... ale szczepionka juz
    jest ...

    No i jak tych staruszkow izolowac ? W domach opieki prosto, ale chyba
    nie wszyscy tak mieszkaja.
    Zakazac im z domow wychodzic ? A kto bedzie zakupy donosil, i jak ma
    nie miec wirusa, jesli dookola wszyscy mlodzi choruja ...

    J.

  • 302. Data: 2021-01-13 18:53:00
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    -- Takie silne nastroje antyszczepionkowe w Niemczech ? I to wsrod personelu
    okolomedycznego ?

    szok ! i niedowierzenie wsrod jebnietych politykow :-) stopien oderwania tych ludzi
    od rzeczywistosci jest niesamowity i lekko przerazajacy :-) jak mozna byc tak glupim
    ?

    Nur 73 Prozent der Ärztinnen und Ärzte sind hierzulande zu einer Impfung bereit,
    Pflegekräfte sogar nur zu 50 Prozent,

    --Czy widza szanse na pare euro ?

    zdecydowanie i moim zdaniem slusznie, koles pracuje u ogrodnika i za to ze nie
    swirowal na wirusa i nie bral lewych zwolnien na kaszel (popularny sport wsrod
    Niemcow w ostatnim roku) dostal tysiaka EUR premii

    --A to zalezy ilu odejdzie ... i ilu sie znadzie nastepcow. Np z Polski, > Slowacji,
    Litwy ...

    dziadki to nie szparagi, jezyk troche trzeba znac, fizjoterapie, lekarstwa podac ...
    to nie wypali nawet Söder nie jest na tyle glupi zeby sprobowac

    --Ale czy dla reszty byl bledem? Piszesz "dopoki nie zabraknie respiratorow" ... a
    jakby zabraklo ?

    gdyby babcia dziadkiem byla to by wasy miala ... od wiosny bylo wiadomo ze starcy
    padaja ale po chwilowym szale dostepnosc byla bezproblemowa (wyjatek Szumowina)

    --No i jak tych staruszkow izolowac ? W domach opieki prosto, ale chyba nie wszyscy
    tak mieszkaja.

    2/3 truposzy
    Chefarzt: Bis zu zwei Drittel aller Covid-19-Toten in Heimen
    https://www.br.de/nachrichten/deutschland-welt/chefa
    rzt-bis-zu-zwei-drittel-aller-corona-toten-in-heimen
    ,SIlWiMa

    robi wrazenie ? utrupili tyle ludzi zamiast ich chronic choc bylo wiadomo ze sa
    zagrozeni, pandemia 80+ w domach starcow oto prawdziwe oblicze covida

    --Zakazac im z domow wychodzic ? A kto bedzie zakupy donosil, i jak ma nie miec
    wirusa, jesli dookola wszyscy mlodzi choruja ...

    przed kolejnym lockdownem szczepionke bedzie rozwozil amazon, wszyscy zostana
    zaszczepieni do soboty a ci ktorzy maja prime do srody :-)

  • 303. Data: 2021-01-14 10:07:13
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    to nie sa liczby wstydu tylko karygodnego zaniedbania Merkel ktore skonczylo sie
    smiercia wielu osób

    Bis zu 89 Prozent sterben in Altenheimen

    https://www.bild.de/politik/inland/politik-inland/za
    hlen-der-schande-deutschlands-toedlichste-corona-reg
    ionen-74877466.bild.html