  • 1. Data: 2020-11-23 17:35:59
    Temat: Po godz.16-stej
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    https://superbiz.se.pl/wiadomosci/kwarantanna-narodo
    wa-jest-rozporzadzenie-jakie-zasady-na-totalny-lockd
    own-aa-bZGS-H2ML-jZk3.html

    Projekt rozporządzenia o kwarantannie narodowej zakłada, że wychodzenie
    z domu byłoby możliwe tylko do pracy, lekarza, po zakupy, w celach
    bytowych i religijnych, zaś w godzinach 8-16 przemieszczanie się
    małoletnich do ukończenia 16. roku życia będzie mogło odbywać wyłącznie
    pod opieką osoby sprawującej władzę rodzicielską, opiekuna prawnego albo
    innej osoby dorosłej.

    Czyli po godzinie 16-stej małoletni już może pałętać się samopas?

    --
    animka

  • 2. Data: 2020-11-23 18:09:07
    Temat: Re: Po godz.16-stej
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 23-11-2020 o 17:35, Animka pisze:
> [...]
    > innej osoby dorosłej.
    >
    > Czyli po godzinie 16-stej małoletni już może pałętać się samopas?

    Ciekawe, czy wprowadzą stan nadzwyczajny, czy znowu ograniczenia będą
    nielegalne.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 3. Data: 2020-11-23 21:22:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Po 16-tej nie będą to wagary.

    -----

  • 4. Data: 2020-11-23 22:32:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Po co to napisałaś i dlaczego tutaj?

  • 5. Data: 2020-11-23 23:00:54
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-11-23 o 18:09, Tomasz Kaczanowski pisze:
    wa-jest-rozporzadzenie-jakie-zasady-na-totalny-lockd
    own-aa-bZGS-H2ML-jZk3.html

    > Ciekawe, czy wprowadzą stan nadzwyczajny, czy znowu ograniczenia będą
    > nielegalne.

    Ciekawe, ale mnie ciekawi czy dzieciaki po godzinie 16-stej już będa
    mogli łazić sami, bez opieki-jak wynika z tego artykułu.

    --
    animka