  • 1. Data: 2004-09-30 15:15:02
    Temat: Aneks do umowy dzierżawy
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Czy mozna sporzadzic aneks do umowy dzierzawy pomieszczen, ZE WSTECZNA
    DATA??
    Moze jasniej przedstawie sprawe...
    ...umowa dzierzawy byla wazna do 29.02.2004 r. a ja chcialbym sporzadzic
    aneks do tej umowy, ktory przedluzylby umowe do np. 29.02.2005 r., ale data
    wejscia w zycie tego aneksu bedzie oznaczona z dniem 01.10.2004 r....czy
    jest to zgodne z prawem??

  • 2. Data: 2004-09-30 15:31:35
    Temat: Re: Aneks do umowy dzierżawy
    Od: "Keruj" <k...@t...pl>

> [...]
    > data
    > wejscia w zycie tego aneksu bedzie oznaczona z dniem 01.10.2004 r....czy

    Chyba troche zamieszałeś. jak może wejść w zycie z dniem 01.10.04 jak umowa
    jest wazna do 29.02.04 ... jesli masz mozliwosc to napisz umowe aneks z
    dniem 28.02.04 i tyle.

    Keruj

  • 3. Data: 2004-09-30 15:54:08
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

> [...]
    umowa
    > jest wazna do 29.02.04 ... jesli masz mozliwosc to napisz umowe aneks z

    Wlasnie ze nie mam takiej mozliwosci, aby napisac aneks czy umowe z data
    29.02.2004 r.:(
    Co w takiej sytuacji mi radzicie?

  • 4. Data: 2004-09-30 16:05:25
    Od: "Keruj" <k...@t...pl>

    > umowa

    > Wlasnie ze nie mam takiej mozliwosci, aby napisac aneks czy umowe z data
    > 29.02.2004 r.:(
    > Co w takiej sytuacji mi radzicie?

    Dodaj wiecej szzcegółów może coś sie wymysli.

    Keruj

  • 5. Data: 2004-09-30 16:16:46
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    > Dodaj wiecej szzcegółów może coś sie wymysli.
    >
    > Keruj

    "Dzierzawcy" wygasla umowa z dniem 01.03.2004 r. (czyli byla wazna do
    29.02.2004 r.)...ja jako przedstawiciel "Wydzierzawiajacego" powinienem byl
    przypilnowac, i ewentualnie poinformowac "Dzierzawce" o konczeniu sie
    waznosci umowy...czego nie zrobilem:( W chwili obecnej "Wydzierzawiajacy"
    sie zmienil (dyrektor firmy), i nie moge wykonac ewentualnego aneksu do
    umowy, z data wsteczna:(

  • 6. Data: 2004-09-30 16:22:17
    Od: "Keruj" <k...@t...pl>

> [...]
    > waznosci umowy...czego nie zrobilem:( W chwili obecnej "Wydzierzawiajacy"
    > sie zmienil (dyrektor firmy), i nie moge wykonac ewentualnego aneksu do

    1. czy jesli będzie sposób to się zgodza na wsteczny aneks.
    2. czy jest jakas inna osoba uprawniona do pisania aneksu
    3. czy oplaty byly ok (nie zalegaja z oplatami.

    Keruj

  • 7. Data: 2004-09-30 16:35:44
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    > 1. czy jesli będzie sposób to się zgodza na wsteczny aneks.
    Nie rozumiem pytania:(
    > 2. czy jest jakas inna osoba uprawniona do pisania aneksu
    NIE. W gruncie rzeczy ja jestem odpowiedzialny za to, i tylko ja sporzadzam
    aneks.
    > 3. czy oplaty byly ok (nie zalegaja z oplatami.
    Bylo to uzytkowanie (dzierzawa) BEZPLATNE.

  • 8. Data: 2004-09-30 17:42:16
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    To jest jakies wyjscie z sytuacji?? Prosze, pomozcie...

  • 9. Data: 2004-10-01 07:25:54
    Od: "Keruj" <k...@t...pl>

    > Nie rozumiem pytania:(
    > NIE. W gruncie rzeczy ja jestem odpowiedzialny za to, i tylko ja
    > sporzadzam
    > aneks.

    Chodzi o podpisanie za wydzierzawiajacego ... czy jest inna osoba uprawniona
    ktora byla w tamtym czasie umocowan ... i nie bedzie z tym robic problemu.

    > Bylo to uzytkowanie (dzierzawa) BEZPLATNE.

    mozesz napisac do nich oświadczenie o tym iz w imieniu dzierzawcy
    przedluzasz im okres kiedy moga przebywac w lokalu ... moze to wystarczy.

    Keruj

  • 10. Data: 2004-10-04 15:32:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Sep 2004, Jacek wrote:
    [...]
    >+ > 3. czy oplaty byly ok (nie zalegaja z oplatami.
    >+ Bylo to uzytkowanie (dzierzawa) BEZPLATNE.

    A weź ty... od kiedy to dzierżawa jest bezpłatna ??
    No i nie było:
    4. co z podatkami ?
    Przy korzystaniu bezpłatnym (np. użyczeniu) nieruchomości
    przychód mają AFAIK (i podatki dochodowe płacą) obie strony,
    przy ruchomościach AFAIK tylko korzystający...
    Ktoś to jakoś chyba księguje, nieprawdaż ?

    pozdrowienia, Gotfryd