  • 1. Data: 2004-09-30 15:09:30
    Temat: problem -pomocy!!
    Od: "macart" <m...@n...pl>

    Witam
    Mam prosbe do grupowiczow o opinie i rade a mianowicie jestem udzialowcem
    spolki z o.o. aby nim sie stac zakupilem pewna ilosc udzialow w istniejacej
    spolce.Z poprzedniego interesu pozostaly mi zobowiazania wobec ZUS za ktore
    sciga mnie komornik (poborca) podatkowy .Zagrozil mi ze zajmie konta spolki
    w ktorej jestem udzialowcem do wysokosci zakupionych przeze mnie udzialow
    .Moje pytanie brzmi czy ma do tego prawo (prosze o podstawe prawna) ,nie
    chce wiklac pozostalych wspolnikow w moje problemy a tym bardziej spolki
    ktora wydaje mi sie jest osobnym podmiotem nie majacym nic wspolnego z moimi
    osobistymi dlugami

  • 2. Data: 2004-09-30 15:35:29
    Temat: Re: problem -pomocy!!
    Od: "Keruj" <k...@t...pl>

> [...]
    > chce wiklac pozostalych wspolnikow w moje problemy a tym bardziej spolki
    > ktora wydaje mi sie jest osobnym podmiotem nie majacym nic wspolnego z

    Komornik nie może zając konta spółki. Może zając udziały i sprzedac je ale
    żadko spotykane przeze mnie nigdy :)

    Keruj