  • 1. Data: 2004-09-30 16:12:03
    Temat: Przedawnienie w prawie autorskim
    Od: "Stanislaw J. Szewczak" <s...@u...to.z.tego.adresu.gt.pl>

    Witam

    Znalazlem swoje zdjecia w pewnej gazecie. Zostaly one sciagniete z mojego
    serwisu www i opublikowane bez mojej wiedzy. Zostaly podpisane nazwa studia
    graficznego tej gazety. Od ukazania numeru minelo juz jednak troche czasu.
    Czy jest jakis termin, po ktorym nie moge juz zadac odszkodowania, a jesli
    jest, to ile on wynosi?

    sjs

  • 2. Data: 2004-09-30 20:51:40
    Temat: Re: Przedawnienie w prawie autorskim
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-09-30 18:12, Stanislaw J. Szewczak rzecze:
> [...]
    > Czy jest jakis termin, po ktorym nie moge juz zadac odszkodowania, a jesli

    10 lat.

    W dodatku doszło tutaj do przestępstwa ściganego karnie, a nie tylko
    cywilnie.

    pozdrawiam
    Arek

    --