  • 1. Data: 2007-11-19 13:14:39
    Temat: ABORCJA dys.
    Od: r...@v...pl

    postawcie się w sytuacjii kobiety zgwałconej, i mężczyzny który
    zgwałcił. jak myślicie czy jakikolwiek gwałt jest dopuszczalny?
    czy jest jakieś USPRAWIEDLIWIENIE dla takiego czynu??

  • 2. Data: 2007-11-19 13:41:50
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    postawcie się w sytuacjii kobiety zgwałconej, i mężczyzny który
    zgwałcił. jak myślicie czy jakikolwiek gwałt jest dopuszczalny?
    czy jest jakieś USPRAWIEDLIWIENIE dla takiego czynu??

    Nie nie ma usprawiedliwienia co do gwałtu.
    Ale co ma piernik do wiatraka ?
    Czyli gwałt do aborcji ?
    Chcesz zabić dziecko za to, ze jego ojciec jest łajdakiem ? Proponuje kupić
    strzelbe iść po mieście i strzelać do dzieci na podwórkach (po wcześniejszym
    sprawdzeniu kórego to z nich ojciec jest łajdakiem). Jak dla mnie na to samo
    wyjdzie. I tu i tu kobieta będzie, po smierci dziecka, pamiętac, że jego
    ojciec był łajdakiem.

  • 3. Data: 2007-11-19 14:14:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    r...@v...pl wrote:
    > postawcie się w sytuacjii kobiety zgwałconej, i mężczyzny który
    > zgwałcił. jak myślicie czy jakikolwiek gwałt jest dopuszczalny?

    Kpisz czy o drogę pytasz?

    > czy jest jakieś USPRAWIEDLIWIENIE dla takiego czynu??

    Dyskusja bez sensu. W przypadku gwałtu wystarczy łyknąć posintor czy
    jakąś inną awaryjną "antykoncepcję po" i nie ma ani aborcji, ani ciąży.

  • 4. Data: 2007-11-19 14:36:48
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    mz napisał(a):

> [...]
    > Ale co ma piernik do wiatraka ?
    > Czyli gwałt do aborcji ?
    > Chcesz zabić dziecko za to, ze jego ojciec jest łajdakiem ?

    tak samo bys powiedzial gdyby twoja 12 letnia corka zostala brutalnie
    zgwalcona i pobita przez np 12 mezczyzn (i zaszla w ciaze)?

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...

  • 5. Data: 2007-11-19 14:39:17
    Od: Baltazar <b...@n...pl>

    Sowiecki Agent pisze:
    > tak samo bys powiedzial gdyby twoja 12 letnia corka zostala brutalnie
    > zgwalcona i pobita przez np 12 mezczyzn (i zaszla w ciaze)?

    W pierwszym poście była mowa o *kobiecie* - 12-latka nie jest kobietą. ;)

  • 6. Data: 2007-11-19 15:07:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Baltazar" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > W pierwszym poście była mowa o *kobiecie* - 12-latka nie jest kobietą. ;)

    dobrze, zrob z niej 15 albo 18 latke, wiek nie ma wiekszego znaczenia

  • 7. Data: 2007-11-19 15:09:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:qai815-6eo.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Dyskusja bez sensu. W przypadku gwałtu wystarczy łyknąć posintor czy
    > jakąś inną awaryjną "antykoncepcję po" i nie ma ani aborcji, ani ciąży.

    po pierwsze, poszkodowana musi miec tego swiadomosc, po drugie nie zawsze chce
    se do tego przyznac, to nie jest takie latwe jak sie wydaje, po trzecie te leki
    sa na recepte, a po czwarte w naszym porabanym kraju nie kazdy ginekolog wyda ci
    taka recepte itd

  • 8. Data: 2007-11-19 15:31:45
    Od: pamana <b...@a...pl>

    > Dyskusja bez sensu. W przypadku gwałtu wystarczy łyknąć posintor czy
    > jakąś inną awaryjną "antykoncepcję po" i nie ma ani aborcji, ani ciąży.

    to mogl napisac tylko facet,zalosne...

    zasada jest prosta:" nie chcesz aborcji to jej sobie nie rob a innym nie
    zagladac w macice,portfel i lozko."
    p.

  • 9. Data: 2007-11-19 18:54:30
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > zasada jest prosta:" nie chcesz aborcji to jej sobie nie rob a innym nie
    > zagladac w macice,portfel i lozko."

    "Zasada jest prosta. Chce ci się opiekować starą babcią albo teściową to jej
    sobie nie zabijaj, ale innym nie zaglądaj do szafy i przydomowego ogródka".

  • 10. Data: 2007-11-19 19:43:28
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Mon, 19 Nov 2007 16:31:45 +0100, pamana napisał(a):

    > to mogl napisac tylko facet,zalosne...

    Czyli wg ciebie nalezy odczekac, az piguly nie bedzie mozna juz wziac i
    wykonac zabieg? To bedzie dla kobiety lepsze? Na zlosc seksitowskim
    swiniom?
    Pizdnij sie w leb durna babo

    --
    marcin