-
E-mail marketing: jak to robić zgodnie z prawem?
... obu przypadkach musimy uzyskać stosowną zgodę (art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną). Szczególną grupą adresów są adresy e-mail osób ... uprzejmą prośbą o udzielenie zgody na przesłanie Państwu informacji handlowej na temat najnowszych produktów kosmetycznych, oferowanych przez naszą firmę. Aby wyrazić taką zgodę, prosimy o kliknięcie ...
-
Prawa konsumenta a Sylwester 2010
... w losowo wybranych obiektach, głównie w salonach opalania (88 proc.), ale też w salonach kosmetycznych (5 proc.), fryzjerskich (3 proc.) i masażu (2 proc.) oraz klubach fitness (2 ... dla konsumentów, Inspekcja Handlowa może nakazać usunięcie zagrożeń albo zakazać świadczenia usług. Cieszy fakt, że negatywne wyniki zakończonej kontroli dla większości ...
-
Czym zajmuje się Inspekcja Handlowa? Jak pomaga konsumentom?
... w zakresie sprzedaży towarów codziennego użytku, np. obuwia, odzieży, sprzętu RTV i AGD, urządzeń komputerowych, mebli oraz powszechnych usług m.in. remontowo-budowlanych, motoryzacyjnych, kosmetycznych, fryzjerskich czy gastronomicznych. W 2021 r. i pierwszej połowie 2022 r. do Inspekcji Handlowej wpłynęły łącznie 6 293 wnioski. Polubowna droga ...
-
Pomiar temperatury przed wizytą u fryzjera w centrum handlowym - co na to prawo?
Ministerstwo Rozwoju przedstawiło założenia kolejnego etapu odmrażania gospodarki. Od 18 maja będzie można korzystać z punktów gastronomicznych oraz usług oferowanych przez branżę beauty – salonów kosmetycznych i fryzjerskich. W centrach handlowych będzie pojawiało się coraz więcej osób, jak zatem zapewnić im bezpieczeństwo? O kwestiach prawnych ...
-
Odtwarzanie muzyki w celach komercyjnych - najważniejsze kwestie prawne
... restauracje, czy punkty usługowe, może wymagać odpowiedniej licencji. Choć korzystanie z usług streamingowych jest w porządku w sferze osobistej, to wygląda inaczej, jeśli mówimy ... odtwarzaną w usługach, a zatem w studiach urody, zakładach fryzjerskich, zakładach kosmetycznych, centrach odnowy, solariach, saunach, grotach solnych, gabinetach masażu, ...
-
Dodatkowe miejsce prowadzenia działalności: jakie formalności?
... , a oprócz tego posiada on np. kilka punktów sprzedaży swoich towarów lub usług (np. sieć stoisk z pamiątkami wakacyjnymi). Wówczas jako dodatkowe miejsca zgłasza ... dla wszelkiego rodzaju działalności o charakterze sieciowym np. sieć punktów kosmetycznych czy gastronomicznych. Dodatkowe miejsce wykonywania działalności – jakie formalności? Dodatkowe ...
-
Polski sklep internetowy we Włoszech: jak się przygotować?
... internet, co wcześniej nie było dla nich regułą. Adaptacja nowych produktów, usług, czy rozwiązań, które nie istnieją w świadomości konsumentów lub ich świadomość jest niska, ... „fräsgeräte” odnosiło się nie do frezarek, których używa się w salonach kosmetycznych, ale tych, które służą np. do obróbki drewna. W tekście stosowano też określenie „ ...