Rządowy projekt ustawy budżetowej na rok 2013
projekt ustawy dotyczy określenia rocznego planu dochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów państwa
- Kadencja sejmu: 7
- Nr druku: 755
- Data wpłynięcia: 2012-09-29
- Uchwalenie: Projekt uchwalony
- tytuł: Ustawa budżetowa na rok 2013
- data uchwalenia: 2013-01-25
- adres publikacyjny: Dz.U. poz. 169
755-uzasadnienie-TOM-I
Fundusz Zajęć Sportowych dla Uczniów
Fundusz Zajęć Sportowych dla Uczniów działa na podstawie ustawy z dnia
26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Środkami Funduszu dysponuje minister właściwy do spraw kultury fizycznej.
Źródłem przychodów są wpływy z opłat wnoszonych przez podmioty świadczące usługi,
których przedmiotem jest reklama napojów alkoholowych.
Stan Funduszu na początek 2013 r. wyniesie 13.349 tys. zł.
Przychody Funduszu zaplanowano w kwocie 13.000 tys. zł.
Planowane na 2013 r. wydatki Funduszu zostały określone w wysokości
12.004 tys. zł, a przeznaczone zostaną na dofinansowanie zajęć sportowych dla uczniów.
Stan Funduszu na koniec 2013 r. wyniesie 14.345 tys. zł.
Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej
Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej działa na podstawie ustawy z dnia 19 listopada
2009 r. o grach hazardowych.
Środkami Funduszu dysponuje minister właściwy do spraw kultury fizycznej.
Źródłem przychodów jest 77% wpływów pochodzących z dopłat do stawek w grach
stanowiących monopol Państwa.
Stan Funduszu na początek 2013 r. wyniesie 183.163 tys. zł.
Przychody Funduszu zaplanowano w kwocie 558.900 tys. zł.
Planowane wydatki Funduszu wyniosą 553.810 tys. zł i zostaną poniesione na realizację
zadań wynikających z ustawy tworzącej Fundusz, tj. na przebudowę, remonty
i dofinansowanie inwestycji obiektów sportowych oraz rozwijanie sportu wśród dzieci,
młodzież y i osób niepełnosprawnych.
Na wydatki bież ące przewidziano 260.840 tys. zł, a na wydatki inwestycyjne
292.970 tys. zł.
Stan Funduszu na koniec 2013 r. wyniesie 188.253 tys. zł.
Fundusz Promocji Kultury
Fundusz Promocji Kultury działa na podstawie ustawy z dnia 19 listopada 2009 r.
o grach hazardowych.
Środkami Funduszu dysponuje minister właściwy do spraw kultury i ochrony dziedzictwa
narodowego.
166
Źródłem przychodów jest 20% wpływów pochodzących z dopłat do stawek w grach
stanowiących monopol Państwa.
Stan Funduszu na początek 2013 r. wyniesie 41.079 tys. zł.
Przychody Funduszu zaplanowano w kwocie 157.960 tys. zł.
Planowane koszty realizacji zadań Funduszu wyniosą 195.866 tys. zł i zostaną
poniesione na wspieranie oraz promowanie określonych w ustawie o grach hazardowych
zadań z dziedziny kultury, w tym również zadań o charakterze inwestycyjnym. Ze środków
Funduszu pokrywane będą takż e koszty obsługi Funduszu.
Na wydatki bież ące przewidziano 83.885 tys. zł, a na wydatki inwestycyjne
108.981 tys. zł.
Stan Funduszu na koniec 2013 r. wyniesie 3.173 tys. zł.
Fundusz Nauki i Technologii Polskiej
Fundusz Nauki i Technologii Polskiej działa na podstawie ustawy z dnia 30 sierpnia
1996 r. o komercjalizacji i prywatyzacji.
Dysponentem Funduszu jest minister właściwy do spraw nauki.
Przychody Funduszu zaplanowano w kwocie 107.013 tys. zł. Podstawowym źródłem
przychodów będzie 2% wpływów uzyskanych z prywatyzacji w danym roku budż etowym.
Planowane na 2013 rok koszty realizacji zadań Funduszu wyniosą 250.000 tys. zł
i przeznaczone zostaną na cele związane z rozwojem nauki i technologii polskiej obejmujące
wspieranie badań naukowych oraz rozbudowę infrastruktury badawczej nauki.
6. Pozostałe
Przychody pozostałych funduszy celowych zaplanowano w wysokości 548.730 tys. zł.
Stanowią one 0,25% przychodów ogółem. Łączną kwotę ich wydatków ustalono na poziomie
624.087 tys. zł.
Fundusz Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym
Fundusz Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym utworzony na podstawie
art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne jest
państwowym funduszem celowym.
Głównym zadaniem Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym
jest gromadzenie, utrzymywanie w gotowości uż ytkowej, aktualizacja, uzupełnianie,
udostępnianie oraz zabezpieczenie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
167
Fundusz nie jest dotowany ze środków budż etu państwa.
Stan Funduszu na początek 2013 r. zaplanowano w wysokości 12.808 tys. zł, z tego:
− środki pienięż ne – 12.308 tys. zł,
− należ ności – 500 tys. zł.
Przychody Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym zostały
zaplanowane w wysokości 2.000 tys. zł.
Przychody Funduszu stanowić będą głównie wpływy z tytułu sprzedaż y map oraz innych
materiałów i informacji z centralnego zasobu geodezyjnego i kartograficznego a takż e z opłat
za czynności związane z prowadzeniem tego zasobu.
Koszty Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym zaplanowano
w wysokości 13.808 tys. zł, w tym głównie na:
− zakupu usług pozostałych – 9.844 tys. zł, tj. usług związanych głównie z aktualizacją
i utrzymaniem państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz
aktualizacją bazy danych obiektów topograficznych z numerycznym modelem terenu,
wchodzącej w skład krajowego systemu informacji o terenie, kontrolą jakości
produktów opracowywanych w ramach projektu Georeferencyjnej Bazy Danych
Obiektów Topograficznych,
− wydatki na zakupy inwestycyjne – 3.515 tys. zł, tj. głównie na dostawę i instalację
urządzeń klimatyzacyjnych wraz z systemem monitoringu w serwerowi oraz
rozbudowę systemu Integrującej Platformy Elektronicznej (IPE).
Stan Funduszu na koniec 2013 r. zaplanowany został w wysokości 1.000 tys. zł, z tego:
− środki pienięż ne – 500 tys. zł,
− należ ności – 500 tys. zł.
Fundusz Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej
Fundusz Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej działa na podstawie
ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. Nr 90, poz. 557,
z późn. zm.).
Przychodami Funduszu są środki pienięż ne pochodzące z orzeczonych przez sądy
nawiązek oraz świadczeń pienięż nych, potrąceń w wysokości 10% wynagrodzenia
przysługującego za pracę skazanych zatrudnionych na podstawie skierowania do pracy,
umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło, umowy o pracę nakładczą lub na innej
podstawie prawnej oraz wykonania kar dyscyplinarnych poprzez obniż enie przypadającej
168
skazanemu części wynagrodzenia za pracę, nie więcej niż o 25%, na okres do 3 miesięcy,
spadków, zapisów i darowizn, dotacji, zbiórek i innych źródeł.
Środki Funduszu przeznacza się na udzielanie pomocy osobom pozbawionym wolności,
zwalnianym z zakładów karnych i aresztów śledczych oraz członkom ich rodzin, a takż e
na udzielanie pomocy osobom pokrzywdzonym przestępstwem oraz członkom ich rodzin.
W roku 2013 planowane przychody wyniosą 31.180 tys. zł, co w porównaniu do planu na
rok 2012 daje spadek o 2.820 tys. zł.
Koszty realizacji zadań zaplanowano w kwocie 31.180 tys. zł, co w porównaniu do planu
na rok 2012 daje spadek o 2.821 tys. zł.
Fundusz Wsparcia Straży Granicznej
Fundusz Wsparcia Straż y Granicznej został utworzony na podstawie art. 8a ust. 2
ustawy z dnia 12 października 1990 r. o Straż y Granicznej (Dz. U. z 2011 r. Nr 116,
poz. 675, z późn. zm.).
Stan funduszu na początek 2013 roku wyniesie 265 tys. zł.
Przychody Funduszu w 2013 r. zaplanowano w wysokości 2.265 tys. zł.
Źródłem przychodów Funduszu będą środki finansowe uzyskiwane przez Straż
Graniczną na podstawie umów zawieranych pomiędzy właściwymi dysponentami Funduszu,
a jednostkami samorządu terytorialnego, państwowymi jednostkami organizacyjnymi,
bankami
oraz
instytucjami
ubezpieczeniowymi,
które
określają
przeznaczenie
przekazywanych środków.
Wydatki zaplanowane w wysokości 2.265 tys. zł, z przeznaczeniem na pokrywanie
kosztów utrzymania i funkcjonowania jednostek organizacyjnych Straż y Granicznej, z tego:
− wydatki bież ące – 2.117 tys. zł, które będą przeznaczone m.in. na zakup paliwa
i części zamiennych do samochodów służ bowych, wyposaż enia specjalistycznego dla
funkcjonariuszy, na zakup materiałów do utrzymania właściwego stanu pasa drogi
granicznej oraz na zakup pomocy naukowych i dydaktycznych,
− wydatki inwestycyjne – 148 tys. zł, które będą przeznaczone na zakup sprzętu
informatycznego, transportowego, szkoleniowego oraz na zakup urządzeń do kontroli
czasu pracy kierowców.
Planowany stan funduszu na koniec 2013 roku wyniesie 265 tys. zł. (środki pienięż ne).
169
Fundusz Kredytu Technologicznego
Państwowy fundusz celowy Fundusz Kredytu Technologicznego (FKT) został utworzony
na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2008 r. o niektórych formach wspierania
działalności innowacyjnej (Dz. U. z Nr 116, poz. 730).
Dysponentem Funduszu jest minister właściwy do spraw gospodarki, zaś obsługę
bankową prowadzi Bank Gospodarstwa Krajowego. FKT finansowany jest ze środków
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 4.3. Kredyt
technologiczny Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (POIG) oraz z budż etu
państwa.
Limit wydatków na rok 2013 na realizację działania 4.3 Kredyt technologiczny POIG
został określony na poziomie 452.572 tys. zł, z tego:
− działanie 4.3 (premie technologiczne) – finansowanie w ramach budż etu UE
– 446.441 tys. zł,
− pomoc techniczna – 6.131 tys. zł, w tym finansowanie w ramach budż etu UE –
5.211 tys. zł i współfinansowanie w ramach budż etu państwa – 920 tys. zł.
Plan finansowy FKT obejmuje dwa oddzielne strumienie finansowe obejmujące zarówno
przychody, jak i wydatki:
− środki związane z realizacją zadań określonych w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r.
o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej, kontynuowanych na mocy
ustawy z dnia 30 maja 2008 r.,
− środki związane z realizacją zadań określonych dla działania 4.3 - Kredyt
technologiczny POIG.
Ze środków krajowych Funduszu, pochodzących z wpływów poprzednich okresów
pokrywane będą wydatki związane z umorzeniami części kredytów technologicznych
udzielonych na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. oraz wydatki związane
z obsługą FKT, które nie są wydatkami kwalifikującymi się do refundacji w ramach pomocy
technicznej POIG. Ze środków tych będą następowały również wypłaty premii
technologicznych w części stanowiącej współfinansowanie krajowe (15%).
Przychody w 2013 r. zostały zaplanowane w wysokości 472.772 tys. zł, z tego:
− środki z Unii Europejskiej, w tym na pomoc techniczną – 451.652 tys. zł,
− pozostałe przychody – 20.200 tys. zł, z tego:
− spłaty kredytów technologicznych – 7.000 tys. zł,
− przychody odsetkowe od stanu środków na rachunku FKT – 3.800 tys. zł,
170
Fundusz Zajęć Sportowych dla Uczniów działa na podstawie ustawy z dnia
26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Środkami Funduszu dysponuje minister właściwy do spraw kultury fizycznej.
Źródłem przychodów są wpływy z opłat wnoszonych przez podmioty świadczące usługi,
których przedmiotem jest reklama napojów alkoholowych.
Stan Funduszu na początek 2013 r. wyniesie 13.349 tys. zł.
Przychody Funduszu zaplanowano w kwocie 13.000 tys. zł.
Planowane na 2013 r. wydatki Funduszu zostały określone w wysokości
12.004 tys. zł, a przeznaczone zostaną na dofinansowanie zajęć sportowych dla uczniów.
Stan Funduszu na koniec 2013 r. wyniesie 14.345 tys. zł.
Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej
Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej działa na podstawie ustawy z dnia 19 listopada
2009 r. o grach hazardowych.
Środkami Funduszu dysponuje minister właściwy do spraw kultury fizycznej.
Źródłem przychodów jest 77% wpływów pochodzących z dopłat do stawek w grach
stanowiących monopol Państwa.
Stan Funduszu na początek 2013 r. wyniesie 183.163 tys. zł.
Przychody Funduszu zaplanowano w kwocie 558.900 tys. zł.
Planowane wydatki Funduszu wyniosą 553.810 tys. zł i zostaną poniesione na realizację
zadań wynikających z ustawy tworzącej Fundusz, tj. na przebudowę, remonty
i dofinansowanie inwestycji obiektów sportowych oraz rozwijanie sportu wśród dzieci,
młodzież y i osób niepełnosprawnych.
Na wydatki bież ące przewidziano 260.840 tys. zł, a na wydatki inwestycyjne
292.970 tys. zł.
Stan Funduszu na koniec 2013 r. wyniesie 188.253 tys. zł.
Fundusz Promocji Kultury
Fundusz Promocji Kultury działa na podstawie ustawy z dnia 19 listopada 2009 r.
o grach hazardowych.
Środkami Funduszu dysponuje minister właściwy do spraw kultury i ochrony dziedzictwa
narodowego.
166
Źródłem przychodów jest 20% wpływów pochodzących z dopłat do stawek w grach
stanowiących monopol Państwa.
Stan Funduszu na początek 2013 r. wyniesie 41.079 tys. zł.
Przychody Funduszu zaplanowano w kwocie 157.960 tys. zł.
Planowane koszty realizacji zadań Funduszu wyniosą 195.866 tys. zł i zostaną
poniesione na wspieranie oraz promowanie określonych w ustawie o grach hazardowych
zadań z dziedziny kultury, w tym również zadań o charakterze inwestycyjnym. Ze środków
Funduszu pokrywane będą takż e koszty obsługi Funduszu.
Na wydatki bież ące przewidziano 83.885 tys. zł, a na wydatki inwestycyjne
108.981 tys. zł.
Stan Funduszu na koniec 2013 r. wyniesie 3.173 tys. zł.
Fundusz Nauki i Technologii Polskiej
Fundusz Nauki i Technologii Polskiej działa na podstawie ustawy z dnia 30 sierpnia
1996 r. o komercjalizacji i prywatyzacji.
Dysponentem Funduszu jest minister właściwy do spraw nauki.
Przychody Funduszu zaplanowano w kwocie 107.013 tys. zł. Podstawowym źródłem
przychodów będzie 2% wpływów uzyskanych z prywatyzacji w danym roku budż etowym.
Planowane na 2013 rok koszty realizacji zadań Funduszu wyniosą 250.000 tys. zł
i przeznaczone zostaną na cele związane z rozwojem nauki i technologii polskiej obejmujące
wspieranie badań naukowych oraz rozbudowę infrastruktury badawczej nauki.
6. Pozostałe
Przychody pozostałych funduszy celowych zaplanowano w wysokości 548.730 tys. zł.
Stanowią one 0,25% przychodów ogółem. Łączną kwotę ich wydatków ustalono na poziomie
624.087 tys. zł.
Fundusz Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym
Fundusz Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym utworzony na podstawie
art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne jest
państwowym funduszem celowym.
Głównym zadaniem Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym
jest gromadzenie, utrzymywanie w gotowości uż ytkowej, aktualizacja, uzupełnianie,
udostępnianie oraz zabezpieczenie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
167
Fundusz nie jest dotowany ze środków budż etu państwa.
Stan Funduszu na początek 2013 r. zaplanowano w wysokości 12.808 tys. zł, z tego:
− środki pienięż ne – 12.308 tys. zł,
− należ ności – 500 tys. zł.
Przychody Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym zostały
zaplanowane w wysokości 2.000 tys. zł.
Przychody Funduszu stanowić będą głównie wpływy z tytułu sprzedaż y map oraz innych
materiałów i informacji z centralnego zasobu geodezyjnego i kartograficznego a takż e z opłat
za czynności związane z prowadzeniem tego zasobu.
Koszty Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym zaplanowano
w wysokości 13.808 tys. zł, w tym głównie na:
− zakupu usług pozostałych – 9.844 tys. zł, tj. usług związanych głównie z aktualizacją
i utrzymaniem państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz
aktualizacją bazy danych obiektów topograficznych z numerycznym modelem terenu,
wchodzącej w skład krajowego systemu informacji o terenie, kontrolą jakości
produktów opracowywanych w ramach projektu Georeferencyjnej Bazy Danych
Obiektów Topograficznych,
− wydatki na zakupy inwestycyjne – 3.515 tys. zł, tj. głównie na dostawę i instalację
urządzeń klimatyzacyjnych wraz z systemem monitoringu w serwerowi oraz
rozbudowę systemu Integrującej Platformy Elektronicznej (IPE).
Stan Funduszu na koniec 2013 r. zaplanowany został w wysokości 1.000 tys. zł, z tego:
− środki pienięż ne – 500 tys. zł,
− należ ności – 500 tys. zł.
Fundusz Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej
Fundusz Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej działa na podstawie
ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. Nr 90, poz. 557,
z późn. zm.).
Przychodami Funduszu są środki pienięż ne pochodzące z orzeczonych przez sądy
nawiązek oraz świadczeń pienięż nych, potrąceń w wysokości 10% wynagrodzenia
przysługującego za pracę skazanych zatrudnionych na podstawie skierowania do pracy,
umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło, umowy o pracę nakładczą lub na innej
podstawie prawnej oraz wykonania kar dyscyplinarnych poprzez obniż enie przypadającej
168
skazanemu części wynagrodzenia za pracę, nie więcej niż o 25%, na okres do 3 miesięcy,
spadków, zapisów i darowizn, dotacji, zbiórek i innych źródeł.
Środki Funduszu przeznacza się na udzielanie pomocy osobom pozbawionym wolności,
zwalnianym z zakładów karnych i aresztów śledczych oraz członkom ich rodzin, a takż e
na udzielanie pomocy osobom pokrzywdzonym przestępstwem oraz członkom ich rodzin.
W roku 2013 planowane przychody wyniosą 31.180 tys. zł, co w porównaniu do planu na
rok 2012 daje spadek o 2.820 tys. zł.
Koszty realizacji zadań zaplanowano w kwocie 31.180 tys. zł, co w porównaniu do planu
na rok 2012 daje spadek o 2.821 tys. zł.
Fundusz Wsparcia Straży Granicznej
Fundusz Wsparcia Straż y Granicznej został utworzony na podstawie art. 8a ust. 2
ustawy z dnia 12 października 1990 r. o Straż y Granicznej (Dz. U. z 2011 r. Nr 116,
poz. 675, z późn. zm.).
Stan funduszu na początek 2013 roku wyniesie 265 tys. zł.
Przychody Funduszu w 2013 r. zaplanowano w wysokości 2.265 tys. zł.
Źródłem przychodów Funduszu będą środki finansowe uzyskiwane przez Straż
Graniczną na podstawie umów zawieranych pomiędzy właściwymi dysponentami Funduszu,
a jednostkami samorządu terytorialnego, państwowymi jednostkami organizacyjnymi,
bankami
oraz
instytucjami
ubezpieczeniowymi,
które
określają
przeznaczenie
przekazywanych środków.
Wydatki zaplanowane w wysokości 2.265 tys. zł, z przeznaczeniem na pokrywanie
kosztów utrzymania i funkcjonowania jednostek organizacyjnych Straż y Granicznej, z tego:
− wydatki bież ące – 2.117 tys. zł, które będą przeznaczone m.in. na zakup paliwa
i części zamiennych do samochodów służ bowych, wyposaż enia specjalistycznego dla
funkcjonariuszy, na zakup materiałów do utrzymania właściwego stanu pasa drogi
granicznej oraz na zakup pomocy naukowych i dydaktycznych,
− wydatki inwestycyjne – 148 tys. zł, które będą przeznaczone na zakup sprzętu
informatycznego, transportowego, szkoleniowego oraz na zakup urządzeń do kontroli
czasu pracy kierowców.
Planowany stan funduszu na koniec 2013 roku wyniesie 265 tys. zł. (środki pienięż ne).
169
Fundusz Kredytu Technologicznego
Państwowy fundusz celowy Fundusz Kredytu Technologicznego (FKT) został utworzony
na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2008 r. o niektórych formach wspierania
działalności innowacyjnej (Dz. U. z Nr 116, poz. 730).
Dysponentem Funduszu jest minister właściwy do spraw gospodarki, zaś obsługę
bankową prowadzi Bank Gospodarstwa Krajowego. FKT finansowany jest ze środków
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 4.3. Kredyt
technologiczny Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (POIG) oraz z budż etu
państwa.
Limit wydatków na rok 2013 na realizację działania 4.3 Kredyt technologiczny POIG
został określony na poziomie 452.572 tys. zł, z tego:
− działanie 4.3 (premie technologiczne) – finansowanie w ramach budż etu UE
– 446.441 tys. zł,
− pomoc techniczna – 6.131 tys. zł, w tym finansowanie w ramach budż etu UE –
5.211 tys. zł i współfinansowanie w ramach budż etu państwa – 920 tys. zł.
Plan finansowy FKT obejmuje dwa oddzielne strumienie finansowe obejmujące zarówno
przychody, jak i wydatki:
− środki związane z realizacją zadań określonych w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r.
o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej, kontynuowanych na mocy
ustawy z dnia 30 maja 2008 r.,
− środki związane z realizacją zadań określonych dla działania 4.3 - Kredyt
technologiczny POIG.
Ze środków krajowych Funduszu, pochodzących z wpływów poprzednich okresów
pokrywane będą wydatki związane z umorzeniami części kredytów technologicznych
udzielonych na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. oraz wydatki związane
z obsługą FKT, które nie są wydatkami kwalifikującymi się do refundacji w ramach pomocy
technicznej POIG. Ze środków tych będą następowały również wypłaty premii
technologicznych w części stanowiącej współfinansowanie krajowe (15%).
Przychody w 2013 r. zostały zaplanowane w wysokości 472.772 tys. zł, z tego:
− środki z Unii Europejskiej, w tym na pomoc techniczną – 451.652 tys. zł,
− pozostałe przychody – 20.200 tys. zł, z tego:
− spłaty kredytów technologicznych – 7.000 tys. zł,
− przychody odsetkowe od stanu środków na rachunku FKT – 3.800 tys. zł,
170
Dokumenty związane z tym projektem:
-
755-strategia
› Pobierz plik

-
755-trzyletni-plan-limitu-mianowan
› Pobierz plik

-
755-uklad-zadaniowy
› Pobierz plik

-
755-uzasadnienie-TOM-I
› Pobierz plik

-
755
› Pobierz plik



Projekty ustaw
Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?