eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoAkty prawneProjekty ustawRządowy projekt ustawy o zmianie ustaw regulujących warunki dostępu do wykonywania niektórych zawodów

Rządowy projekt ustawy o zmianie ustaw regulujących warunki dostępu do wykonywania niektórych zawodów

projekt dotyczy kontynuacji deregulacji lub dereglamentacji 101 zawodów ale także ochrony prawnej rzeczy ruchomych o wartości historycznej, artystycznej lub naukowej wypożyczonych z zagranicy na wystawę czasową organizowaną na terytorium RP (tzw. immunitet muzealny)

  • Kadencja sejmu: 7
  • Nr druku: 2331
  • Data wpłynięcia: 2014-04-15
  • Uchwalenie: Projekt uchwalony
  • tytuł: Ustawa o zmianie ustaw regulujących warunki dostępu do wykonywania niektórych zawodów
  • data uchwalenia: 2015-08-05
  • adres publikacyjny: Dz.U. poz. 1505

2331-cz-II

- 11 -
.............................................................
(miejsce i data wystawienia protokołu)
Potwierdzenie odbioru protokołuŚ
.............................................................
(data, imię i nazwisko, podpis)
______________________________
1) Wymagane w przypadku uboju dokonywanego na podstawie umowy z wła cicielem.
2) Masa tuszy ciepłej po dokonaniu korekty masy współczynnikami korygującymi, okre lonymi
w rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1249/2008 z dnia 10 grudnia 2008 r. ustanawiającym szczegółowe
zasady wdrożenia wspólnotowych skal klasyfikacji tusz wołowych, wieprzowych i baranich oraz
raportowania ich cen (Dz. Urz. UE L 337 z 16.12.2008, str. 3, z późn. zm.), jeżeli zakład stosuje inną
prezentację tuszy niż prezentacja wzorcowa Uni Europejskiej.
* Niepotrzebne skre lić.
** Wła ciwe zaznaczyć.
*** W przypadku gdy zastosowano kilka różnych prezentacji, należy wskazać wszystkie odstępstwa oraz
uwzględnić odpowiednie współczynniki korygujące.




WZÓR nr 2
PROTOKÓŁ NR ............/...........
(kolejny nr/rok)
Z USTALENIA KLAS JAKOŚCI TUSZ WIEPRZOWYCH

Podstawa prawnaŚ art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jako ci handlowej artykułów
rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.).
1. Miejsce ustalenia klas jako ciŚ
............................................................................................................................
(nazwa i adres zakładu)
2. Data ustalenia klas jako ciŚ
.................................................................................................................................
3. Dostawca żywcaŚ
..............................................................................................................................................
(imię i nazwisko, adres i miejsce zamieszkania albo nazwa,
siedziba i adres)
4. Rzeczoznawca:
..................................................................................................................................................
(imię i nazwisko)
wpisany do rejestru prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora jako ci handlowej artykułów
rolno-spożywczych
w ............................................ pod numerem
........................................................................................................
5. Metoda ustalenia klas jako ci (nazwa urządzenia)
................................................................................................
.............................................................................................................................................
................................
6. Wyniki ustalenia klas jako ci i masy tuszŚ
Numer
Numer
Opis oszacowanych
Klasa
Oszacowa
Masa Masa tuszy Masa tuszy
ubojo
identyfikacyj
warto ci
jako
na
tuszy
ciepłej
schłodzonej
wy
ny
ci
zawarto ć ciepł skorygowan skorygowan
pomiar/
pomiar/y
mięsa w
ej
a2)
a3)
y
grubo ci
tuszy
(kg)
(kg)
(kg)
grubo c
słoniny
(w %)
i
(widocznej
mię nia
okrywy
1)
tłuszczowej
- 12 -
)1)
M M2
F
F2
lub
lub
M1
F1













7. Okre lenie prezentacji tusz podczas ważenia, w przypadku gdy zastosowana prezentacja różni
się od prezentacji wzorcowej Uni Europejskiej, okre lonej w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1234/2007
z dnia 22 października 2007 r. ustanawiającym wspólną organizację rynków rolnych oraz przepisy
szczegółowe dotyczące niektórych produktów rolnych (rozporządzenie o jednolitej wspólnej organizacji
rynku) (Dz. Urz. UE L 299 z 16.11.2007, str. 1, z późn. zm.)*.
.............................................................................................................................................
................................
.............................................................................................................................................
................................
.............................................................................................................................................
................................
8. Do protokołu wniesiono następujące uwagi/nie wniesiono uwag**:
.............................................................................................................................................
................................
.............................................................................................................................................
................................
Pieczęć imienna i podpis rzeczoznawcyŚ
.................................................................
(miejsce i data wystawienia protokołu)
Potwierdzenie odbioru protokołuŚ
.................................................................
(data, imię i nazwisko, podpis)
____________
1) Należy wypełnić wła ciwe kolumny w zależno ci od stosowanej metody klasyfikacji tusz, o której mowa
w decyzji Komisji 2005/240/WE z dnia 11 marca 2005 r. zatwierdzającej metody klasyfikacji tusz
wieprzowych w Polsce (Dz. Urz. UE L 74 z 19.03.2005, str. 62, z późn. zm.).
2) Należy wypełnić, jeżeli masa tuszy ciepłej jest korygowana w oparciu o warto ci okre lone w art. 2
decyzji Komisji 2005/240/WE z dnia 11 marca 2005 r. zatwierdzającej metody klasyfikacji tusz
wieprzowych w Polsce.
3) Należy wypełnić, jeżeli ważenie tuszy odbywa się później niż 45 minut po uboju, zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 4 lutego 2009 r. w sprawie szczegółowych
warunków ustalania klasy jako ci handlowej tusz wieprzowych (Dz. U. Nr 28, poz. 181).
* Należy umie cić w protokole, jeżeli wypełniono kolumnę tabeli zatytułowaną Masa tuszy ciepłej
skorygowana (kg). Wskazać wszystkie zastosowane odstępstwa w odniesieniu do każdej tuszy, dla
której odstępstwa wystąpiły.
** Niepotrzebne skre lić.








- 13 -
Załącznik nr 4

WZÓR


PROTOKÓŁ NR......................./........................ Z

POBRANIA PRÓBEK

(kolejny numer, numer rzeczoznawcy)



Podstawa prawna: art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości
handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 44,
z późn. zm.).

1. Nazwa
artykułu...................................................................
.................

2.
Rzeczoznawca...............................................................
.......................

(imię i nazwisko)

wpisany do rejestru prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora jakości
handlowej artykułów rolno-spożywczych w
...........................................................................
............

pod numerem ...................................... .

3. Osoby obecne przy pobieraniu próbek:
.............................................................

(imiona i nazwiska)

...........................................................................
..........................

...........................................................................
..........................

4. Zleceniodawca
...........................................................................
.........

(imię i nazwisko, adres i miejsce zamieszkania albo
nazwa, siedziba i adres)

5. Miejsce pobrania próbek

...........................................................................
..........................

(nazwa i adres)

- 14 -
...........................................................................
..........................

(rodzaj i numer środka transportu/numer, nazwa magazynu)

6. Czas pobrania próbek
...........................................................................
..

(data i godzina)

7. Producent
...........................................................................
..............

(imię i nazwisko, adres i miejsce zamieszkania albo nazwa,
siedziba i adres)

8. Sprzedawca
...........................................................................
............

(imię i nazwisko, adres i miejsce zamieszkania albo
nazwa, siedziba i adres)

9. Odbiorca
...........................................................................
..............

(imię i nazwisko, adres i miejsce zamieszkania albo nazwa, siedziba i
adres)

10. Wielkość partii
...........................................................................
.......

11. Data produkcji partii
...........................................................................

12. Dane identyfikacyjne
partii.....................................................................
.

(numer identyfikacyjny, numer partii, oznaczenie kodowe)

13. Przeznaczenie
artykułu...................................................................
........

14. Deklarowana jakość
...........................................................................
....

(deklaracja producenta lub wprowadzającego do obrotu)

...........................................................................
..........................

...........................................................................
..........................

- 15 -
15. Sposób składowania lub transportu i rodzaj opakowania
............................................

...........................................................................
..........................

16. Stan ogólny partii
...........................................................................
....

...........................................................................
..........................

...........................................................................
..........................

17. Wskazania dotyczące rodzaju badań
................................................................

...........................................................................
..........................

18. Metodyka pobierania próbek
......................................................................

(przepis, norma)

...........................................................................
..........................

...........................................................................
..........................

...........................................................................
..........................

19. Opis warunków mogących mieć wpływ na pobieranie próbek
..........................................

...........................................................................
..........................

...........................................................................
..........................

...........................................................................
..........................

20. Liczba przygotowanych próbek
....................................................................

21. Jednostkowe masy próbek
.........................................................................

22. Rodzaj opakowania
...........................................................................
....

23. Sposób zabezpieczenia próbek
....................................................................

strony : 1 ... 40 ... 47 . [ 48 ] . 49 ... 60 ... 87

Dokumenty związane z tym projektem:



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Akty prawne

Rok NR Pozycja

Najnowsze akty prawne

Dziennik Ustaw z 2017 r. pozycja:
1900, 1899, 1898, 1897, 1896, 1895, 1894, 1893, 1892

Monitor Polski z 2017 r. pozycja:
938, 937, 936, 935, 934, 933, 932, 931, 930

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: