Rządowy projekt ustawy budżetowej na rok 2014
Rządowy projekt ustawy budżetowej na rok 2014
- Kadencja sejmu: 7
- Nr druku: 1779
- Data wpłynięcia: 2013-09-30
- Uchwalenie: Projekt uchwalony
- tytuł: Ustawa budżetowa na rok 2014
- data uchwalenia: 2014-01-24
- adres publikacyjny: Dz.U. poz. 162
1779-uzasadnienie
Źródłem przychodów Funduszu będą środki finansowe uzyskiwane przez Straż
Graniczną na podstawie umów zawieranych pomiędzy właściwymi dysponentami Funduszu,
a jednostkami samorządu terytorialnego, państwowymi jednostkami organizacyjnymi,
bankami
oraz
instytucjami
ubezpieczeniowymi,
które
określają
przeznaczenie
przekazywanych środków.
Koszty zaplanowane w wysokości 2.048 tys. zł, przeznaczone będą na realizację zadań
inwestycyjnych, modernizacyjnych, remontowych oraz utrzymanie i funkcjonowanie
jednostek organizacyjnych Straży Granicznej, z tego:
− koszty własne – 1.888 tys. zł, które będą przeznaczone głownie na zakup materiałów
i wyposażenia, w tym m.in. zakup paliwa i części zamiennych do służbowych środków
transportu, wyposażenia specjalistycznego dla funkcjonariuszy SG, materiałów
do remontów obiektów służbowych SG, materiałów biurowych, materiałów
niezbędnych do utrzymania właściwego stanu pasa drogi granicznej, a także pomocy
naukowych, dydaktycznych i książek oraz usług remontowych i pozostałych
związanych z bieżącymi kosztami utrzymania,
− koszty inwestycyjne – 160 tys. zł, przede wszystkim na zakup sprzętu
informatycznego, transportowego, szkoleniowego oraz urządzeń do kontroli czasu
pracy kierowców.
Fundusz Kredytu Technologicznego
Państwowy fundusz celowy Fundusz Kredytu Technologicznego (FKT) został utworzony
na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2008 r. o niektórych formach wspierania
działalności innowacyjnej (Dz. U. z Nr 116, poz. 730).
Dysponentem Funduszu jest minister właściwy do spraw gospodarki, zaś obsługę
bankową prowadzi Bank Gospodarstwa Krajowego. FKT finansowany jest ze środków
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 4.3. Kredyt
technologiczny Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (POIG) oraz z budżetu
państwa.
Limit wydatków na rok 2014 na realizację działania 4.3 Kredyt technologiczny POIG
został określony na poziomie 637.718 tys. zł, z tego:
− działanie 4.3 (premie technologiczne) – finansowanie w ramach budżetu UE
– 532.273 tys. zł,
− współfinansowanie – 100.780 tys. zł,
151
− pomoc techniczna – 4.665 tys. zł, w tym finansowanie w ramach budżetu UE –
3.965 tys. zł i współfinansowanie w ramach budżetu państwa – 700 tys. zł.
Plan finansowy FKT obejmuje dwa oddzielne strumienie finansowe obejmujące zarówno
przychody, jak i koszty:
− środki związane z realizacją zadań określonych w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r.
o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej, kontynuowanych na mocy
ustawy z dnia 30 maja 2008 r.,
− środki związane z realizacją zadań określonych dla działania 4.3 – Kredyt
technologiczny POIG.
Ze środków krajowych Funduszu, pochodzących z wpływów poprzednich okresów
pokrywane będą wydatki związane z umorzeniami części kredytów technologicznych
udzielonych na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. oraz wydatki związane
z obsługą FKT, które nie są wydatkami kwalifikującymi się do refundacji w ramach pomocy
technicznej POIG. Ze środków tych będą następowały również wypłaty premii
technologicznych w części stanowiącej współfinansowanie krajowe (15%).
Przychody w 2014 r. zostały zaplanowane w wysokości 639.553 tys. zł, z tego:
− dotacje celowe z budżetu państwa na finansowanie projektów z udziałem środków UE
– 101.480 tys. zł,
− środki z Unii Europejskiej, w tym na pomoc techniczną – 536.238 tys. zł,
− pozostałe przychody – 1.835 tys. zł, z tego:
− spłaty udzielonych kredytów technologicznych – 730 tys. zł,
− odsetki od udzielonych kredytów technologicznych – 500 tys. zł,
− inne – 605 tys. zł.
Koszty realizacji zadań w 2014 roku zaplanowano w wysokości 646.831 tys. zł, z tego:
− środki z UE (wypłata premii technologicznych ze środków unijnych oraz pomoc
techniczna) – 536.238 tys. zł,
− dotacje na realizację zadań bieżących (wypłata premii technologicznych ze środków
krajowych oraz pomoc techniczna) – 105.706 tys. zł,
− koszty własne (związane z obsługą FKT) – 4.887 tys. zł.
152
Fundusz Rozwiązywania Problemów Hazardowych
Fundusz Rozwiązywania Problemów Hazardowych, którego dysponentem jest minister
właściwy do spraw zdrowia został utworzony na podstawie art. 88 ustawy z dnia 19 listopada
2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).
Powyższy Fundusz jest państwowym funduszem celowym, którego przychodem są 3%
wpływy z dopłat z gier objętych monopolem państwa.
W 2014 r. koszty Funduszu obejmą realizację następujących zadań:
− prowadzenie działalności informacyjno-edukacyjnej i opracowywanie specjalistycznych
ekspertyz, raportów, sprawozdań dotyczących problematyki uzależnień od hazardu
lub innych uzależnień niestanowiących uzależnienia od substancji psychoaktywnych –
2.500 tys. zł,
− opracowywanie i wdrażanie nowych metod profilaktyki i rozwiązywania problemów
wynikających z uzależnień od hazardu lub innych uzależnień niestanowiących
uzależnienia od substancji psychoaktywnych – 1.000 tys. zł,
− udzielanie finansowej pomocy instytucjom i stowarzyszeniom realizującym zadania
związane z rozwiązywaniem problemów wynikających z uzależnień od hazardu
lub innych uzależnień niestanowiących uzależnienia od substancji psychoaktywnych,
w tym sporządzanie oceny rozpowszechnienia i zagrożeń patologicznym hazardem –
7.000 tys. zł,
− prowadzenie działań ukierunkowanych na podnoszenie jakości programów
profilaktycznych i terapeutycznych, a także zwiększanie kompetencji zawodowych
osób zajmujących się leczeniem w celu zwiększenia skuteczności oraz dostępności
leczenia uzależnień od hazardu lub innych uzależnień niestanowiących uzależnienia
od substancji psychoaktywnych dla osób uzależnionych i ich bliskich – 2.500 tys. zł.
Fundusz Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej
Fundusz Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej został utworzony na podstawie art. 19e
ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 12,
poz. 68, z późn. zm.).
Stan funduszu na początek 2014 roku wyniesie 3.510 tys. zł.
Przychody Funduszu w 2014 r. zaplanowano w wysokości 47.491 tys. zł.
Źródłem przychodów Funduszu są środki finansowe uzyskane przez PSP na podstawie
umów lub porozumień zawieranych pomiędzy właściwymi dysponentami Funduszu
a jednostkami samorządu terytorialnego, jak również organizatorami imprez masowych,
osobami prawnymi lub fizycznymi.
153
Koszty zaplanowane w wysokości 48.852 tys. zł, przeznaczone będą na realizację
zadań
inwestycyjnych,
modernizacyjnych
i
remontowych,
koszty
utrzymania
i funkcjonowania jednostek organizacyjnych PSP, a także na zakup niezbędnych na ich
potrzeby towarów i usług oraz na cele statutowe szkół PSP jak również rekompensatę
pieniężną za wydłużony czas służby strażaka, w tym:
− koszty własne – 5.182 tys. zł z przeznaczeniem głównie na zakup usług oraz
materiałów i wyposażenia (umundurowania, środków ochrony osobistej strażaków,
paliwa, oleju opałowego).
− koszty inwestycyjne – 41.065 tys. zł, które dotyczą przede wszystkim dofinansowania
zakupu
samochodów
ratowniczo-gaśniczych,
samochodów
operacyjnych
i
specjalnych,
zakup
sprzętu
ratowniczo-gaśniczego,
remonty
sprzętu
specjalistycznego, a także budowę i remonty obiektów strażnic (rewitalizacja
zabytkowego budynku po byłej Praskiej Komendzie Straży Pożarnej na terenie JRG
nr 5 przy ul. Marcinkowskiego 2 w Warszawie oraz rozbudowę obiektu Szkoły
Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy, obejmującą powiększenie sali gimnastycznej).
Planowany stan funduszu na koniec 2014 roku wyniesie 2.149 tys. zł. (środki pieniężne).
154
Rozdział IX
Rozliczenia z Unią Europejską
Członkostwo Polski w UE związane jest z włączeniem Polski w system finansowy UE,
obejmujący przede wszystkim budżet ogólny UE. Budżet ten, akceptowany corocznie przez
władze budżetowe UE (Radę i Parlament Europejski) na wniosek Komisji Europejskiej
(posiadającą wyłączną kompetencję przygotowania projektu budżetu UE), mieści się
w ramach wieloletniego planu finansowego UE (tzw. wieloletnie ramy finansowe – WRF).
Wysokość polskiej składki do budżetu UE oraz wysokość potencjalnych transferów do Polski
jest ograniczona limitami wyznaczonymi w WRF, a doprecyzowanymi w rocznych budżetach
UE. Rok 2014 będzie pierwszym rokiem wdrażania WRF obejmujących lata 2014 – 2020.
Wobec niezakończonego jeszcze formalnie procesu uzgadniania WRF 2014 – 2020
poniżej
zaprezentowane
zostały
dane
finansowe
uzgodnione
politycznie
przez
przedstawicieli Parlamentu Europejskiego i Rady podczas negocjacji pod koniec czerwca
2013 r. Ostatecznego przyjęcia WRF 2014 – 2020 spodziewać się należy jesienią br.
Wieloletnie Ramy Finansowe UE na lata 2014 – 2020
(mln EUR – w cenach z roku 2011)
ŚRODKI NA ZOBOWIĄZANIA
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
Ogółem
2014-2020
1. Inteligentny wzrost sprzyjający włączeniu
60.283 61.725 62.771 64.238 65.528
67.214
69.004
450.763
społecznemu
w tym: spójność społeczna, gospodarcza i terytorialna
44.676 46.404 46.046 46.545 47.038
47.514
47.926
326.149
2. Trwały wzrost gospodarczy: zasoby naturalne
55.883 55.060 54.261 53.448 52.466
51.503
50.558
373.179
w tym: wydatki związane z rynkiem i płatności
41.585 40.989 40.421 39.837 39.079
38.336
37.605
277.852
bezpośrednie
3. Bezpieczeństwo i obywatelstwo
2.053
2.076
2.154
2.232
2.312
2.391
2.469
15.687
4. Globalny wymiar Europy
7.854
8.083
8.281
8.375
8.563
8.754
8.794
58.704
5. Administracja
8.218
8.385
8.589
8.807
9.007
9.206
9.417
61.629
6. Wyrównania
27
0
0
0
0
0
0
27
ŚRODKI NA ZOBOWIĄZANIA OGÓŁEM 134.318 135.329 136.056 137.100 137.876
139.068
140.242
95.962
jako procent DNB
1,03%
1,02%
1,00%
1,00%
0,99%
0,98%
0,98%
1,00%
ŚRODKI NA PŁATNOŚCI OGÓŁEM 128.030 131.095 131.046 126.777 129.778
130.893
130.781
908.400
jako procent DNB
0,98%
0,98%
0,97%
0,92%
0,93%
0,93%
0,91%
0,95%
Środki poza WRF (Rezerwa na pomoc nadzwyczajną,
Europejski Fundusz Dostosowania do Globalizacji,
1.401
1.401
1.401
1.401
1.401
1.401
1.401
9.810
Fundusz Solidarności UE, Instrument elastyczności)
RAZEM środki na zobowiązania w ramach WRF 135.719 136.730 137.457 138.501 139.277 140.469 141.643 969.799
i poza WRF
Źródło: Konkluzje Rady Europejskiej z 7-8 lutego 2013 r., dokument Komisji Europejskiej z 19 lipca 2013 r. nr Ares(2013)2708589
155
Graniczną na podstawie umów zawieranych pomiędzy właściwymi dysponentami Funduszu,
a jednostkami samorządu terytorialnego, państwowymi jednostkami organizacyjnymi,
bankami
oraz
instytucjami
ubezpieczeniowymi,
które
określają
przeznaczenie
przekazywanych środków.
Koszty zaplanowane w wysokości 2.048 tys. zł, przeznaczone będą na realizację zadań
inwestycyjnych, modernizacyjnych, remontowych oraz utrzymanie i funkcjonowanie
jednostek organizacyjnych Straży Granicznej, z tego:
− koszty własne – 1.888 tys. zł, które będą przeznaczone głownie na zakup materiałów
i wyposażenia, w tym m.in. zakup paliwa i części zamiennych do służbowych środków
transportu, wyposażenia specjalistycznego dla funkcjonariuszy SG, materiałów
do remontów obiektów służbowych SG, materiałów biurowych, materiałów
niezbędnych do utrzymania właściwego stanu pasa drogi granicznej, a także pomocy
naukowych, dydaktycznych i książek oraz usług remontowych i pozostałych
związanych z bieżącymi kosztami utrzymania,
− koszty inwestycyjne – 160 tys. zł, przede wszystkim na zakup sprzętu
informatycznego, transportowego, szkoleniowego oraz urządzeń do kontroli czasu
pracy kierowców.
Fundusz Kredytu Technologicznego
Państwowy fundusz celowy Fundusz Kredytu Technologicznego (FKT) został utworzony
na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2008 r. o niektórych formach wspierania
działalności innowacyjnej (Dz. U. z Nr 116, poz. 730).
Dysponentem Funduszu jest minister właściwy do spraw gospodarki, zaś obsługę
bankową prowadzi Bank Gospodarstwa Krajowego. FKT finansowany jest ze środków
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 4.3. Kredyt
technologiczny Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (POIG) oraz z budżetu
państwa.
Limit wydatków na rok 2014 na realizację działania 4.3 Kredyt technologiczny POIG
został określony na poziomie 637.718 tys. zł, z tego:
− działanie 4.3 (premie technologiczne) – finansowanie w ramach budżetu UE
– 532.273 tys. zł,
− współfinansowanie – 100.780 tys. zł,
151
− pomoc techniczna – 4.665 tys. zł, w tym finansowanie w ramach budżetu UE –
3.965 tys. zł i współfinansowanie w ramach budżetu państwa – 700 tys. zł.
Plan finansowy FKT obejmuje dwa oddzielne strumienie finansowe obejmujące zarówno
przychody, jak i koszty:
− środki związane z realizacją zadań określonych w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r.
o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej, kontynuowanych na mocy
ustawy z dnia 30 maja 2008 r.,
− środki związane z realizacją zadań określonych dla działania 4.3 – Kredyt
technologiczny POIG.
Ze środków krajowych Funduszu, pochodzących z wpływów poprzednich okresów
pokrywane będą wydatki związane z umorzeniami części kredytów technologicznych
udzielonych na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. oraz wydatki związane
z obsługą FKT, które nie są wydatkami kwalifikującymi się do refundacji w ramach pomocy
technicznej POIG. Ze środków tych będą następowały również wypłaty premii
technologicznych w części stanowiącej współfinansowanie krajowe (15%).
Przychody w 2014 r. zostały zaplanowane w wysokości 639.553 tys. zł, z tego:
− dotacje celowe z budżetu państwa na finansowanie projektów z udziałem środków UE
– 101.480 tys. zł,
− środki z Unii Europejskiej, w tym na pomoc techniczną – 536.238 tys. zł,
− pozostałe przychody – 1.835 tys. zł, z tego:
− spłaty udzielonych kredytów technologicznych – 730 tys. zł,
− odsetki od udzielonych kredytów technologicznych – 500 tys. zł,
− inne – 605 tys. zł.
Koszty realizacji zadań w 2014 roku zaplanowano w wysokości 646.831 tys. zł, z tego:
− środki z UE (wypłata premii technologicznych ze środków unijnych oraz pomoc
techniczna) – 536.238 tys. zł,
− dotacje na realizację zadań bieżących (wypłata premii technologicznych ze środków
krajowych oraz pomoc techniczna) – 105.706 tys. zł,
− koszty własne (związane z obsługą FKT) – 4.887 tys. zł.
152
Fundusz Rozwiązywania Problemów Hazardowych
Fundusz Rozwiązywania Problemów Hazardowych, którego dysponentem jest minister
właściwy do spraw zdrowia został utworzony na podstawie art. 88 ustawy z dnia 19 listopada
2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).
Powyższy Fundusz jest państwowym funduszem celowym, którego przychodem są 3%
wpływy z dopłat z gier objętych monopolem państwa.
W 2014 r. koszty Funduszu obejmą realizację następujących zadań:
− prowadzenie działalności informacyjno-edukacyjnej i opracowywanie specjalistycznych
ekspertyz, raportów, sprawozdań dotyczących problematyki uzależnień od hazardu
lub innych uzależnień niestanowiących uzależnienia od substancji psychoaktywnych –
2.500 tys. zł,
− opracowywanie i wdrażanie nowych metod profilaktyki i rozwiązywania problemów
wynikających z uzależnień od hazardu lub innych uzależnień niestanowiących
uzależnienia od substancji psychoaktywnych – 1.000 tys. zł,
− udzielanie finansowej pomocy instytucjom i stowarzyszeniom realizującym zadania
związane z rozwiązywaniem problemów wynikających z uzależnień od hazardu
lub innych uzależnień niestanowiących uzależnienia od substancji psychoaktywnych,
w tym sporządzanie oceny rozpowszechnienia i zagrożeń patologicznym hazardem –
7.000 tys. zł,
− prowadzenie działań ukierunkowanych na podnoszenie jakości programów
profilaktycznych i terapeutycznych, a także zwiększanie kompetencji zawodowych
osób zajmujących się leczeniem w celu zwiększenia skuteczności oraz dostępności
leczenia uzależnień od hazardu lub innych uzależnień niestanowiących uzależnienia
od substancji psychoaktywnych dla osób uzależnionych i ich bliskich – 2.500 tys. zł.
Fundusz Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej
Fundusz Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej został utworzony na podstawie art. 19e
ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 12,
poz. 68, z późn. zm.).
Stan funduszu na początek 2014 roku wyniesie 3.510 tys. zł.
Przychody Funduszu w 2014 r. zaplanowano w wysokości 47.491 tys. zł.
Źródłem przychodów Funduszu są środki finansowe uzyskane przez PSP na podstawie
umów lub porozumień zawieranych pomiędzy właściwymi dysponentami Funduszu
a jednostkami samorządu terytorialnego, jak również organizatorami imprez masowych,
osobami prawnymi lub fizycznymi.
153
Koszty zaplanowane w wysokości 48.852 tys. zł, przeznaczone będą na realizację
zadań
inwestycyjnych,
modernizacyjnych
i
remontowych,
koszty
utrzymania
i funkcjonowania jednostek organizacyjnych PSP, a także na zakup niezbędnych na ich
potrzeby towarów i usług oraz na cele statutowe szkół PSP jak również rekompensatę
pieniężną za wydłużony czas służby strażaka, w tym:
− koszty własne – 5.182 tys. zł z przeznaczeniem głównie na zakup usług oraz
materiałów i wyposażenia (umundurowania, środków ochrony osobistej strażaków,
paliwa, oleju opałowego).
− koszty inwestycyjne – 41.065 tys. zł, które dotyczą przede wszystkim dofinansowania
zakupu
samochodów
ratowniczo-gaśniczych,
samochodów
operacyjnych
i
specjalnych,
zakup
sprzętu
ratowniczo-gaśniczego,
remonty
sprzętu
specjalistycznego, a także budowę i remonty obiektów strażnic (rewitalizacja
zabytkowego budynku po byłej Praskiej Komendzie Straży Pożarnej na terenie JRG
nr 5 przy ul. Marcinkowskiego 2 w Warszawie oraz rozbudowę obiektu Szkoły
Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy, obejmującą powiększenie sali gimnastycznej).
Planowany stan funduszu na koniec 2014 roku wyniesie 2.149 tys. zł. (środki pieniężne).
154
Rozdział IX
Rozliczenia z Unią Europejską
Członkostwo Polski w UE związane jest z włączeniem Polski w system finansowy UE,
obejmujący przede wszystkim budżet ogólny UE. Budżet ten, akceptowany corocznie przez
władze budżetowe UE (Radę i Parlament Europejski) na wniosek Komisji Europejskiej
(posiadającą wyłączną kompetencję przygotowania projektu budżetu UE), mieści się
w ramach wieloletniego planu finansowego UE (tzw. wieloletnie ramy finansowe – WRF).
Wysokość polskiej składki do budżetu UE oraz wysokość potencjalnych transferów do Polski
jest ograniczona limitami wyznaczonymi w WRF, a doprecyzowanymi w rocznych budżetach
UE. Rok 2014 będzie pierwszym rokiem wdrażania WRF obejmujących lata 2014 – 2020.
Wobec niezakończonego jeszcze formalnie procesu uzgadniania WRF 2014 – 2020
poniżej
zaprezentowane
zostały
dane
finansowe
uzgodnione
politycznie
przez
przedstawicieli Parlamentu Europejskiego i Rady podczas negocjacji pod koniec czerwca
2013 r. Ostatecznego przyjęcia WRF 2014 – 2020 spodziewać się należy jesienią br.
Wieloletnie Ramy Finansowe UE na lata 2014 – 2020
(mln EUR – w cenach z roku 2011)
ŚRODKI NA ZOBOWIĄZANIA
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
Ogółem
2014-2020
1. Inteligentny wzrost sprzyjający włączeniu
60.283 61.725 62.771 64.238 65.528
67.214
69.004
450.763
społecznemu
w tym: spójność społeczna, gospodarcza i terytorialna
44.676 46.404 46.046 46.545 47.038
47.514
47.926
326.149
2. Trwały wzrost gospodarczy: zasoby naturalne
55.883 55.060 54.261 53.448 52.466
51.503
50.558
373.179
w tym: wydatki związane z rynkiem i płatności
41.585 40.989 40.421 39.837 39.079
38.336
37.605
277.852
bezpośrednie
3. Bezpieczeństwo i obywatelstwo
2.053
2.076
2.154
2.232
2.312
2.391
2.469
15.687
4. Globalny wymiar Europy
7.854
8.083
8.281
8.375
8.563
8.754
8.794
58.704
5. Administracja
8.218
8.385
8.589
8.807
9.007
9.206
9.417
61.629
6. Wyrównania
27
0
0
0
0
0
0
27
ŚRODKI NA ZOBOWIĄZANIA OGÓŁEM 134.318 135.329 136.056 137.100 137.876
139.068
140.242
95.962
jako procent DNB
1,03%
1,02%
1,00%
1,00%
0,99%
0,98%
0,98%
1,00%
ŚRODKI NA PŁATNOŚCI OGÓŁEM 128.030 131.095 131.046 126.777 129.778
130.893
130.781
908.400
jako procent DNB
0,98%
0,98%
0,97%
0,92%
0,93%
0,93%
0,91%
0,95%
Środki poza WRF (Rezerwa na pomoc nadzwyczajną,
Europejski Fundusz Dostosowania do Globalizacji,
1.401
1.401
1.401
1.401
1.401
1.401
1.401
9.810
Fundusz Solidarności UE, Instrument elastyczności)
RAZEM środki na zobowiązania w ramach WRF 135.719 136.730 137.457 138.501 139.277 140.469 141.643 969.799
i poza WRF
Źródło: Konkluzje Rady Europejskiej z 7-8 lutego 2013 r., dokument Komisji Europejskiej z 19 lipca 2013 r. nr Ares(2013)2708589
155
Dokumenty związane z tym projektem:
-
1779-limit-mianowan
› Pobierz plik
-
1779-uzasadnienie
› Pobierz plik
-
1779-cz-I-ustawa-z-zal
› Pobierz plik
-
1779-strategia
› Pobierz plik
-
1779-budzet-zadaniowy
› Pobierz plik