eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoPrawo konsumenckie › Letnie wyprzedaże w Europie

Letnie wyprzedaże w Europie

2011-06-30 11:00

Przeczytaj także: Letnie wyprzedaże online: gdzie najlepsze?


fot. mat. prasowe

Terminy wyprzedaży w Europie w 2011 roku

Terminy wyprzedaży w Europie w 2011 roku


Jak napisać reklamację?

W sytuacji, gdy produkt kupiony podczas wyprzedaży okazał się być bublem, warto zgłosić reklamację do sprzedawcy. Gotowe wzory pism reklamacyjnych (w języku polskim i angielskim) dostępne są na stronie www.konsument.gov.pl w zakładce „Złóż skargę”. W niektórych krajach (np. w Polsce) klient jest zobowiązany do złożenia reklamacji w ciągu dwóch miesięcy od momentu zauważenia wady. Po upływie tego czasu, sprzedawca może uchylić się od rozpatrzenia skargi.

Bezpłatna pomoc w razie kłopotów

Jeśli polski sprzedawca odmówi przyjęcia reklamacji lub nie uwzględni zgłoszonych roszczeń, warto zwrócić się o pomoc do rzecznika konsumentów (jest w każdym mieście lub powiecie). W razie problemów z produktem kupionym w zagranicznym sklepie (z UE, Norwegii lub Islandii), bezpłatnych porad prawnych i pomocy w dochodzeniu roszczeń udzieli Europejskie Centrum Konsumenckie.

poprzednia  

1 2

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: