Letnie wyprzedaże w Europie
2011-06-30 11:00
Przeczytaj także: Letnie wyprzedaże online: gdzie najlepsze?
fot. mat. prasowe
Terminy wyprzedaży w Europie w 2011 roku
Jak napisać reklamację?
W sytuacji, gdy produkt kupiony podczas wyprzedaży okazał się być bublem, warto zgłosić reklamację do sprzedawcy. Gotowe wzory pism reklamacyjnych (w języku polskim i angielskim) dostępne są na stronie www.konsument.gov.pl w zakładce „Złóż skargę”. W niektórych krajach (np. w Polsce) klient jest zobowiązany do złożenia reklamacji w ciągu dwóch miesięcy od momentu zauważenia wady. Po upływie tego czasu, sprzedawca może uchylić się od rozpatrzenia skargi.
Bezpłatna pomoc w razie kłopotów
Jeśli polski sprzedawca odmówi przyjęcia reklamacji lub nie uwzględni zgłoszonych roszczeń, warto zwrócić się o pomoc do rzecznika konsumentów (jest w każdym mieście lub powiecie). W razie problemów z produktem kupionym w zagranicznym sklepie (z UE, Norwegii lub Islandii), bezpłatnych porad prawnych i pomocy w dochodzeniu roszczeń udzieli Europejskie Centrum Konsumenckie.
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Letnie wyprzedaże a prawa konsumenta
-
Letnie wyprzedaże - rabaty, reklamacje i zwroty. Jakie masz prawa?
-
Sezonowe wyprzedaże a prawa konsumenta
-
Reklamacja bez paragonu
-
Sylwester 2012 a prawa konsumenta
-
Paragon fiskalny a złożenie reklamacji
-
Zakup towaru od zagranicznego przedsiębiorcy
-
Zakupy przez Internet a odstąpienie od umowy
-
Dowód zakupu ułatwia złożenie reklamacji