  • 1. Data: 2004-03-11 17:55:26
    Temat: zwolnienia grupowe a raczej dyrektywa
    Od: "koyot" <r...@p...onet.pl>

    czesc
    mam nastepujace pytanie a wlasciwie prosbe - poszukuje wszystkiego co jest
    zwiazane z ta nowa (obowiazujaca od 1 stycznia 2004r.) ustawa o zwolnieniach
    grupowych. Najbardziej interesuje mnie przetlumaczone orzeczenia
    eurpejskiego trybunalu sprawiedliwosci dotyczace Dyrektywy Rady Unii
    Europejskiej nr 98/59 z 20 lipca 1998 r.- czyli wlasnie dotyczacej tej
    sprawy. Prosze o pomoc gdzie to moge znalesc i o wskazanie w razie
    mozliwosci innych materialow dotyczacych te sprawy
    dzieki