  • 1. Data: 2004-03-11 17:39:41
    Temat: Umowa z developerem - nie wydanie wszystkich przedmiotów umowy
    Od: "Kryspin Sławek" <s...@p...com.pl>

    Witam

    Kupiłem od developera mieszkanie.
    W umowie miałem zagwarantowane nastepujące punkty:
    "2. Inwestor zobowiązuje się, po wybudowania budynku i ustanowieniu odrębnej
    własności lokali, na warunkach w niniejszej umowie sprzedać Kupującemu:"
    a) lokal mieszkalny
    b) ogródek
    c) garaż

    "3 Strony ustalają cenę podstawową nabycia lokalu mieszkalnego, praw
    określonych w pkt. 2 oraz udziału w prawie własności gruntu na kwotę......"

    Developer obecnie powiedział, że nie przysługują mi punkty b) i c). Jak mogę
    zmusić developera do ich wydania (przekazania) ??
    Czy mogę wejść do garażu i go zająć ??

    Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.