  • 1. Data: 2004-03-11 17:20:35
    Temat: Renta szkolna
    Od: "HASAN_SAS" <p...@N...gazeta.pl>

    Jest taka sytulacja. Ucze sie teraz w szkole policealnej i od pazdziernika
    ide na studia. Mam po ojcu rente. Chodzi o to do kiedy ja bede mial. Czy jak
    pojde TYLKO na dzienne studia?

  • 2. Data: 2004-03-11 19:00:37
    Temat: Re: Renta szkolna
    Od: "Barbara" <v...@w...pl>

    Na zaocznych tez bedziesz mial z tym ze co pol roku musisz dostarczac do ZUS
    zaswiadczenie ze studiujesz.. Renta przysluguje do ukonczenia 25 roku zycia.

    Basia

  • 3. Data: 2004-03-11 22:31:31
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

> [...]
    wiadomości news:c2q76h$1n3$1@inews.gazeta.pl...
    > Jest taka sytulacja. Ucze sie teraz w szkole policealnej i od

    Jeżeli jest to renta po ojcu, to jest to renta rodzinna a nie szkolna.

    > Chodzi o to do kiedy ja bede mial.

    Do ukończenia 25 lat życia lub do końca studiów, jeżeli 25 lat ukończysz
    na ostatnim roku studiów.

    > Czy jak
    > pojde TYLKO na dzienne studia?

    Nie tylko dzienne, mogą być również zaoczne lub wieczorowe.
    Ale najpewniejsze informacje uzyskasz w ZUS w informacji
    emerytalno-rentowej, przedstawiając konkretną sytuację.

    Pozdrawiam

    wa