  • 211. Data: 2023-10-18 13:19:34
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.10.2023 o 10:59, A. Filip pisze:

    > Standard odpowiedzialności politycznej (dymisji/rezygnacji szefa/kapitana)
    > dla mnie jest także po to by podwładni nie włazili w dupę szefowi
    > maskowaniem śladów jego działań oczywiście "z własnej inicjatywy".
    > Ten standard dobrych obyczajów jest D. Tuskowi i PO całkowicie obcy IMHO.

    W przeciwieństwie do prezesa i tej całej jego ferajny, bo oni z tym
    standardem są za pan brat?
    LOL

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 212. Data: 2023-10-18 14:10:01
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > W przeciwieństwie do prezesa i tej całej jego ferajny, bo oni z tym
    > standardem są za pan brat?
    > LOL

    Rozmawiamy o Smoleńsku-2010 - zdarzeniu w którym na pokładzie samolotu
    WP z załogą WP "zszedł" prezydent RP czyli głównodowodzący,
    Jak to był wypadek to o wiele za mało wojskowych karierek odeszło w
    niebyt z dodatkowymi konsekwencjami++.

    A jak chcesz stosować takie standardy politycznej odpowiedzialności na
    PiS to ja nie mam nic przeciw. Czy może peło jest "nie lepsze od PiS"?
    Czy _cały_ POPiS pogrobowców AWS jest do dupy?

    Teraz Kurwa My! [A]
    [A] https://pl.wikipedia.org/wiki/TKM
    [ Zwrot "rozpropagował" J. Kaczyński na AWS w którego list nie
    startował. A że potem mógł być stosowany do jego partii? Samo życie]

    --
    A. Filip

  • 213. Data: 2023-10-18 14:42:25
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.10.2023 o 14:10, A. Filip pisze:

> [...]
    > WP z załogą WP "zszedł" prezydent RP czyli głównodowodzący,
    > Jak to był wypadek to o wiele za mało wojskowych karierek odeszło w

    Przypomnij kto z ówczesnej kancelarii prezydenta poniósł
    odpowiedzialność zgodnie z powyższymi standardami.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 214. Data: 2023-10-18 15:26:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-18, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

> [...]
    > PiS to ja nie mam nic przeciw. Czy może peło jest "nie lepsze od PiS"?
    > Czy _cały_ POPiS pogrobowców AWS jest do dupy?

    Jest jednak kolosalna różnica i myślę, że nawet przy swoim
    zacietrzewieniu ją widzisz. Spróbuj chociażby znaleźć jakiegokolwiek
    pisowca co się podał do dymisji przy kalibrze winy zegarka Nowaka.
    Ostatnie 8 lat to nieprzerwany ciąg potężnych afer, na ogół bez żadnych
    konsekwencji, o dymisjach nie wspominają. Oczywiście to nie daje
    opozycji moralnego prawa aby robić podobnie i dlatego m.in. napisałem co
    napisałem. Zawsze, przy poobnych okazjach twierdziłem i twierdzić będę,
    że nie wolno nam się zachowywać jak ta zgraja, inaczej kto ich od nas
    odróżni?

    --
    Marcin

  • 215. Data: 2023-10-18 16:12:32
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Przypomnij kto z ówczesnej kancelarii prezydenta poniósł
    > odpowiedzialność zgodnie z powyższymi standardami.

    L. Kaczyński miał wstać z grobu i ich ukarać (wymuszoną) rezygnacją?
    Wiec najwyżej możesz opierdalać że "sami z siebie" rezygnacji nie złożyli.
    A D. Tusk (PO) widać skalkulował że karanie ostro tylko kancelarii
    Śp, prezydenta tworzy _dla niego_ zbędne polityczne ryzyko.
    Widać lepiej mu pasowało gonić króliczka niż go złapać.

    --
    A. Filip

  • 216. Data: 2023-10-18 16:17:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.10.2023 o 10:43, J.F pisze:
    > No i moze odpowiada za zaniechanie szkolen na symulatorach ... bo kto
    > inny miałby to załatwić?

    Czyli sądzisz, że na skutek braku szkoleń na symulatorze załoga nie
    wiedziała, że wlatywanie dużym samolotem pasażerskim do lasu jest złym
    pomysłem?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 217. Data: 2023-10-18 16:27:28
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Czyli sądzisz, że na skutek braku szkoleń na symulatorze załoga nie
    > wiedziała, że wlatywanie dużym samolotem pasażerskim do lasu jest złym
    > pomysłem?

    A tam nie chodziło o zajście "nietypowej" sytuacji?
    Szkolenia na symulatorach lotniczych "pasażerskich" nie powinny uczyć
    (zostawiać trwałego wrażenia) że nie wszystko zawsze idzie jak powinno?
    IMHO ćwiczenia na symulatorach miały (jakąś) szansę zmienić nastawienie
    na "zginąć wystarczy raz". A czy to była szansa duża to już kwestia opinii.

    --
    A. Filip

  • 218. Data: 2023-10-18 17:48:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Piloci bez winy raczej nie są. Przy takiej katastrofie podać się raczej
    > pownien o ile chciał się zachować jak na cwywilizowaną klasę polityczną
    > przystało. Jak już było wiadomo oczywiście.

    Ok - racja. Myślałem że chodzi o edmunda. Ponieważ lotnictwem interesuję
    się raczej bardziej technicznie i poniekąd incydentami i katastrofami to
    przyszedł mi do głowy przewodniczący PKBWL a nie minister.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 219. Data: 2023-10-18 17:54:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2023 o 16:27, A. Filip pisze:

    > A tam nie chodziło o zajście "nietypowej" sytuacji?

    NIetypowa sytuacja była spowodowana nietypowym podejściem, nieopisanym w
    żadnych procedurach. Więc wątpliwe żeby ćwiczyli na symulatorze coś co
    nigdzie nie jest proceduralnie opisane. Nawet wątpię czy dałoby się
    zasymulować tą dolinkę przed pasem. A nawet jak to co - zasymulowaliby
    mgłę, dolinkę, ruskich kontrolerów i bóg jeszcze wie co, żeby powiedzieć
    "odchodzimy na zapas", bo przecież taki był oczekiwany wynik tej symulacji?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 220. Data: 2023-10-18 17:56:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zawsze, przy poobnych okazjach twierdziłem i twierdzić będę,
    > że nie wolno nam się zachowywać jak ta zgraja, inaczej kto ich od nas
    > odróżni?

    No to teraz będziesz miał niezły zgryz jak posprzątać po pisach nie
    stosując ich metod:( Pisałem dawno temu że będzie brudno i...
    kontrowersyjnie).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!