  • 1. Data: 2004-06-28 08:19:07
    Temat: przegiecie komornika
    Od: "sara" <s...@w...ab.cc.wytnij.pl>

    od 2 miesięcy mam alimenty płacone przez komornika

    pierwsze zostały wypłacone o kwotę pomniejszona o prowizje 15% i jeszcze
    jakieś tam koszty przelewów

    "ponieważ nie ma możliwości ściągnięcia całej kwoty kwoty (alimenty +
    prowizja komornika)"

    teraz przyszły kolejne pomniejszone o te same koszty i jeszcze o koszty
    egzekucji innych należności !!!

    dostałam polowe przyznanych alimentów

    alimenty maja pierwszeństwo - to są pierdoły !!! to chory kraj !!!
    pierwszeństwo ma wszędzie prowizja komornika - pomimo ze nie ściąga innych
    długów ale swoje koszty pobiera i to pobiera z pieniędzy dzieci !!

    to prawo to jawne bezprawie !!!

    sara

  • 2. Data: 2004-06-28 08:39:06
    Temat: Re: przegiecie komornika
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "sara" <s...@w...ab.cc.wytnij.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakieś tam koszty przelewów
    >
    > "ponieważ nie ma możliwości ściągnięcia całej kwoty kwoty (alimenty +

    Złóż skargę na czynności komornika. Art. 767 Kpc.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-06-28 08:52:24
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Mon, 28 Jun 2004 10:19:07 +0200, sara <s...@w...ab.cc.wytnij.pl>
    napisał:

> [...]
    > prowizja komornika)"
    >
    > teraz przyszły kolejne pomniejszone o te same koszty i jeszcze o koszty

    Dziecko dostało, a nie ty.

    > alimenty maja pierwszeństwo - to są pierdoły !!! to chory kraj !!!
    > pierwszeństwo ma wszędzie prowizja komornika - pomimo ze nie ściąga
    > innych długów ale swoje koszty pobiera i to pobiera z pieniędzy dzieci !!

    Alimenty maja pierwszeństwo, nawet przed podatkami. Ale na samej górze są
    koszty postepowania egzekucyjnego.

    > to prawo to jawne bezprawie !!!

    Zdecyduj się: albo prawo albo bezprawie. Proawo może być głupie ale nie
    oznacza to że jest bezprawne.

    Z pretensjami prosze nie tutaj tylko do biura poselskiego swojego posła.
    To posłowie uchwalają prawo, komornicy je stosują.

    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej
    Używam M2 - rzekomo innowacyjnego lecz najwidocznie zalanego w trupa
    klienta poczty z jakiegoś niewytłumaczalnego powodu wbudowanego w skądinad
    całkiem przyzwoitą Operę: http://www.opera.com/

  • 4. Data: 2004-06-28 09:05:58
    Od: "sara" <s...@w...ab.cc.wytnij.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Z pretensjami prosze nie tutaj tylko do biura poselskiego swojego posła.
    > To posłowie uchwalają prawo, komornicy je stosują.

    KOMORNICY JE WYKORZYSTUJA I PEWNIE NIEZLE OPLACAJA TYCH OSLOW
    ZEBY ROBILI WLASNIE TAKIE PRZEPISY
    nigdzie nikt nie dostanie wynagrodzenia za niewykonana prace poza
    komornikiem
    ktory pomimo ze nie sciagnal dlugu zabral kase i to nie dluznikowi tylko
    komu !?

    i to nie sa pretensje ... o takich sprawach trzeba pisac mowic a nawet
    krzyczec

    a tobie falkenstein wspolczuje

    sara

  • 5. Data: 2004-06-28 09:15:41
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik sara pisze:

> [...]
    > prowizja komornika)"
    > teraz przyszły kolejne pomniejszone o te same koszty i jeszcze o koszty
    Jeśli nie podoba Ci się wysokość naliczonych i pobranych przez
    komornika kosztów możesz poprosić go na piśmie o ich rozliczenie
    oraz uzasadnienie, a potem ewentualnie postąpić tak jak Ci radzono
    już na grupie - skarga na czynności komornika.

  • 6. Data: 2004-06-28 09:30:06
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia 28 Jun 2004 09:15:41 GMT, jaszczur
    <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał:

> [...]
    > oraz uzasadnienie, a potem ewentualnie postąpić tak jak Ci radzono
    > już na grupie - skarga na czynności komornika.

    Skarga nie chwyci. Jak mocno nie przegiął z kosztami (np nie napisze, że 4
    godziny szedł z pisemkiem do zakładu pracy) to sąd skargę oddali. Takie
    porąbane prawo.

  • 7. Data: 2004-06-28 09:35:45
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Falkenstein pisze:

    > Skarga nie chwyci.
    [...]
    Chodzi mi o te "koszty egzekucji innych należności".
    Jeśli jest to prawdą, to jakieś działania należy podjąć.

  • 8. Data: 2004-06-28 10:36:20
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2004 10:19:07 +0200, sara naskrobał(a):

    > alimenty maja pierwszeństwo - to są pierdoły !!! to chory kraj !!!

    nie mają pierwszeństwa art 1025 KPC

    > pierwszeństwo ma wszędzie prowizja komornika - pomimo ze nie ściąga innych
    > długów ale swoje koszty pobiera i to pobiera z pieniędzy dzieci !!

    ściąga - właśnie to z nich się potrąca.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 9. Data: 2004-06-28 11:17:33
    Od: "Dariusz" <m...@w...pl>

    To chyba jakieś nieporozumienie. Bo skoro komornik w pierwszej kolejności
    będzie zaspokajał swoje koszty z różnych egzekucji tego samego dłużnika to
    uprawniona z tytułu alimentów w skrajnym przypadku może ich nie otrzymać
    nawet przez kilka lat. Kto to wyjaśni ?

    Darek

  • 10. Data: 2004-06-28 11:25:24
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uprawniona z tytułu alimentów w skrajnym przypadku może ich nie otrzymać

    tak naprawdę to nie jest takie straszne
    1. koszty egzekucji obciążają dłużnika
    2. komornik potrąca 15% tego co odzyskał

    tzn np. alimenty 800 PLN
    komornik zajął z wynagrodzenia 600 PLN
    potrącił sobie 15% czyli 90 PLN
    Sarze przekazał 510 PLN
    to nie oznacza że ona nie dostanie reszty swoch pieniędzy - dostanie ale
    później
    chyba że pokombinuje i złoży komornikowi wnisek o egzekucję dodatkowo z
    czego innego

    pozdr
    Traaq