    From: "karamba" <k...@r...ba.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zakup na osobę - czy mam prawo żądać faktury na firmę
    Date: Thu, 27 May 2010 22:56:38 +0200

    czy jeśli umowa zakupu-sprzedaży zostaje spisana na mnie jako na osobę (i
    zawarte jest jawnie, że jako osoba nie firma tę umowę podpisuję), to czy
    mogę zażądać faktury na (swoją) działalność (jednosobową)?

    Chcę wciągnąć auto w środki trwałe - zakup w tym celu ZTCW nie musi być na
    firmę. (Podobno nawet faktura na firmę być nie musi o ile zawiera przy
    nazwisku NIP - czy ktoś to potwierdzi?)