  • Data: 2010-05-28 21:26:10
    Temat: Re: zakup na osobę - czy mam prawo żądać faktury na firmę
    Od: "karamba" <k...@r...ba.pl> szukaj wiadomości tego autora

    powiedzcie mi zatem przy okazji, jakie istotne kwestie daje sprzedającemu
    (tu: autosalon) poniższy zapis w umowie kupna-sprzedaży samochodu:
    "Kupujący oświadcza, że niniejszą umowę zawiera jako osoba fizyczna oraz, że
    zawarcie niniejszej umowy nie jest związane bezpośrednio z jego
    działalnością gospodarczą lub zawodową." (lub też - że zawiera jako
    działalność)

    i jakie 'skutki' ma to dla mnie - kupującego.
    (czy m.in warunkuje to losy zakupionego auta, (głównie - czy auto zostanie
    włączone w środki trwałe)?)