  • 1. Data: 2007-04-20 08:33:34
    Temat: Wypowiedzenie umowy dostawy - jaki termin wg przepisów prawa ??
    Od: b...@h...pl

    Witam
    Mam zawartą umowę dostawy na czas jednego roku. Z powodu błędu w
    procedurze zamówień publicznych umowa musi zostać rozwiązana przed
    czasem. Niestety w treści umowy nie został zawarty termin
    wypowiedzenia bez podania przyczyn. Czy istnieje w przepisach prawa (w
    KC nie mogłem się niestety czegoś takiego doszukać) artykuł, mówiący o
    ustawowym terminie wypowiedzenia umowy bez podania przyczyn ?? W
    umowie mam zawarty zapisy :

    "W kwestiach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy będą
    miały zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 29
    stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r Nr 19 poz.
    177 z późn. zm.)."

    oraz

    "Ilości poszczególnych artykułów podane w załączniku nr 2 do
    Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są ilościami orientacyjnymi
    i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, w zależności od
    zmieniających się potrzeb Kupującego."

    Z firmą dobrze nam się współpracuje i nie chciałbym "zrazić" jej do
    mojego zakładu pracy. W ostateczności pozostaje mi próba wypowiedzenie
    za porozumieniem stron, jednak nie wiem, czy firma nie zaproponuje mi
    zbyt długiego okresu wypowiedzenia.

  • 2. Data: 2007-04-22 07:27:18
    Od: Qbek <q...@w...pl>

    Jak dla mnie za mało informacji, by cos powiedzieć w tym temacie.
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-04-22 07:38:39
    Od: Qbek <q...@w...pl>

    mozesz tez na moj e-mail