  • 1. Data: 2007-04-20 08:45:07
    Temat: Zmiana umowy spółki
    Od: "Bibeck" <bibeck[wytnij_to]@op.pl>

    Witam
    Spółka z o.o. chce zmienić umowę, przez zmianę brzmienia § dotyczącego
    liczby i wartości udziałów objętych przez poszczególnych wspólników. Jak
    wiadomo, informacja tak musi być zawarta w umowie spółki. Udziałowcy sie
    zmienili i nie życzą sobie, żeby pierwsi udziałowcy widnieli w umowie
    spółki.
    Teraz pytanie:
    Czy nie ma żadnych przeszkód, żeby tego dokonać? Czy można zmienić ten punkt
    umowy spółki i wskazać kto obecnie jest udziałowcem?
    Moje wątpliwości dotyczą użytego zwrotu "udziałów objętych przez
    wspólników" - czy objęcie ma gdzies definicję ustawową? a konkretnie - czy w
    pojęciu objęcie zawiera się również nabycie udziałów, czy może tylko dotyczy
    to sytuacji, gdy spółka powstaje lub gdy powiększa swój kapitał?
    Może trochę przesadzam w tym szukaniu dziury w całym, ale nie chcę, żeby
    później w KRS np. odrzucili wniosek.
    pozdrawiam
    Bibeck

  • 2. Data: 2007-04-20 18:13:39
    Temat: Re: Zmiana umowy spółki
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Bibeck dość niespodziewanie napisał(a):
    (ciach całość)
    Dżizas, o tempora, o mores, o q...

    Krótko: doradzam zapłacić radcy prawnemu/adwokatowi/innemu prawnikowi, albo
    komukolwiek, kto sie na tym choc troche zna, bo(no offence) z wiedza taką
    jak w tym poście, to nie moze się udać, żeby sąd zarejestrowal zmiany.

    Ale jak bardzo chcecie sami - to uważnie przeczytaj formularz Z3 i pouczenie
    co do załączników - może coś się rozjaśni

    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
    C Hollywood Homicide
    www.ip.biz.pl

  • 3. Data: 2007-04-20 20:15:49
    Od: "Bibeck" <bibeck[wytnij_to]@op.pl>

    > z wiedza taką
    > jak w tym poście, to nie moze się udać, żeby sąd zarejestrowal zmiany.

    Tzn?

    > Ale jak bardzo chcecie sami - to uważnie przeczytaj formularz Z3 i
    > pouczenie co do załączników - może coś się rozjaśni
    Ja nie chce zmieniac udzialow bo to juz bylo wczesniej dokonane, jezeli o to
    Ci chodzi. Juz dawno mamy wpis o zmianie udzialow w krs. Teraz chcemy
    zmienic brzmienie umowy, w ktorej mowa jest o pierwszych udzialowcach. Po
    prostru nie chcemy zeby w jakichkolwiek naszych dokumentach ( w tym takze w
    tekscie jednolitym umowy spolki) byly wzmianki o bylych wlascicielach
    udzialow.