  • 1. Data: 2007-04-20 07:38:46
    Temat: Art. 287 KK i logowanie na forum
    Od: "AMon" <a-moni/USUN/a-k@o2.pl>

    Witam! Chciałbym zapytać, czy jeżeli właściciel serwisu i jednocześnie
    administrator forum zablokuje moje konto na adres IP po napisaniu przeze
    mnie posta z pytaniami odnośnie funkcjonowania serwisu (grzecznie), a ja
    założę sobie takie konto drugi raz i zaloguję się przez jeden z anonimowych
    serwerów proxy dostępnych w sieci i odpowiem (znowuż grzecznie), co o tym
    sądzę, to czy na podstawie Art. 287 Kodeksu Karnego łamię prawo?

  • 2. Data: 2007-04-20 09:01:03
    Temat: Re: Art. 287 KK i logowanie na forum
    Od: "MAN" <b...@o...pl>

> [...]
    > serwerów proxy dostępnych w sieci i odpowiem (znowuż grzecznie), co o tym
    > sądzę, to czy na podstawie Art. 287 Kodeksu Karnego łamię prawo?

    Nie

    pzdr
    MAN