  • 11. Data: 2007-04-20 12:51:20
    Temat: Re: zakup auta słabszego niż wskazują na to dokumenty
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "alkesaltzer" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f0aatv$6tr$1@news.onet.pl...

    > czyli ogólnie jestem na przegranej pozycji.
    > Mam rozumieć że nie mam żadnej podstawy do zwrotu auta.?

    podstawy masz, pod warunkiem ze uda ci sie udowodnic ze to ostatni
    wlasciciel dokonal "oszustwa", jesli tego dowiedziesz jestes wygrany,
    jesli nie, wywaliles kase w bloto

    kolejna sprawa jest fakt, ze w ekstremalnej sytuacji mozesz zostac i bez
    kasy i bez samochodu

    wybor nalezy do ciebie

  • 12. Data: 2007-04-20 13:20:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f0acr1$c2d$2@inews.gazeta.pl...

    > Tak? Mozesz wyjasnic?

    wymiana silnika to nie zmiana kola, pozostana po takiej operacji wyrazne
    slady ktorych "zatarcie" troche potrwa

  • 13. Data: 2007-04-20 17:25:36
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    jak kupowalem od znajomego auto (pewne zrodlo) to byl przekonany, ze tam
    jest silnik 1300, w papierach bylo 1300, na przegladach patrzyli i mowili
    1300, inny mechanik raz podniosl klape i mowi 1500. zrobilem sledztwo i
    faktycznie 1500. i tak sobie jezdze dalej.

  • 14. Data: 2007-04-20 21:07:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 20.04.2007 szerszen <s...@t...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    > wiadomości news:f0acr1$c2d$2@inews.gazeta.pl...
    > wymiana silnika to nie zmiana kola, pozostana po takiej operacji wyrazne
    > slady ktorych "zatarcie" troche potrwa

    Samochód ma np. 10 lat. Wymiana nastąpiła w pierwszym roku. Sprzedaż w
    ostatnim. Wystarczy czasu na zatarcie? :)

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2007-04-21 06:38:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > Samochód ma np. 10 lat. Wymiana nastąpiła w pierwszym roku. Sprzedaż w
    > ostatnim. Wystarczy czasu na zatarcie? :)

    :) zastosowalem poprzednio troche zbyt duzy "skrot myslowy" chodzilo mi o
    wymiane silnika ktora ewentualni niedawno nastapila, mea culpa